családi rendezvénynek kiváló

Park Panzió étterme HédervárPark Panzió étterme Hédervár a térképen

Kiváló 2018. májusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. május 15.
Lányom ballagési vacsorájét rendeztük itt, kisebb családi körben (12 fő)
Az egyeztetést, megrendelést tekintve kifejezetten rugalmasak, alkalmazkodóak.
Egyszerű ételeket kértünk, a választékukban több tál is van. Az ételek nem voltak extrák, különlegesek, átlagos tálak a szükséges fantáziával. De mindent jól készítettek el, és az adagok is megfelelőek voltak, lehetett csomagoltatni is a maradékot. Az étel mellett számomra a hely nagy erénye Szigetközben, hogy itt lehet kapni csapolt barna és világos staroprament is :) De a bor választéka is kielégítő.
A hely a szigetközi út mellett van, ami elég forgalmas, de a kerthelyiség az épület mögött (az épület a háború előtt a Hangya Szvetkezeté volt - hely szelleme :) ) és a kastélypark öleli hátulról. Tehát szép, hangulatos, a forgalom nem hallatszik be. A parkolás megoldott.
Ahhoz képest, hogy aznap hány asztaltársaság volt (ballagás), és milyen kevesen voltak ők (a helyet egy házaspár üzemelteti, mindketten dolgoztak is), illetve az ételek frissen készültek, nos ahhoz képest kifejezetten hamar hozták az ételeket. Pedig az anyós igen türelmetlen volt... ;)
Ár/érték arányban kifejezetten pozitív csalódás volt. Az elfogyasztott ételmennyiség, fagyik és italok után én rosszabbra számítottam.

Park Panzió étterme további értékelései

2023.03.19a párjával
Hédervárral való ismerkedésünk alkalmával jöttünk be. Kávét kértem és szódát, melyhez citromot is kaptam. Ez tetszett. Férjem egy sört kért. Nyitás után voltunk, így csak mi voltunk vendégek. Nézegettük a szép belső teret majd beszélgetésbe elegyedtünk a tulajdonosnővel a kastélyról, mely...
2020.07.03gyerekekkel
Családi nyaralásunk ideje alatt többször is itt ettünk, minden alkalommal jó élmény volt. Elég széles a választék, gyümölcslevekből a legjobb minőségű rostos üdítő van. A korábbi értékeléssel ellentétben a húsleves nagyon finom és répa is van benne (sok más helyen is hús nélkül tálalják). Az igen...
2019.05.26a párjával
Szombati napon, hosszú út után tértünk be az étterembe, egy finom húslevest és valami másodikat enni. Lelki szemeim előtt volt a cérnametéltes, répás, aranyló finom lé, ami erőt ad az embernek. Volt is az étlapon - húsleves finom metélttel. Kértem is gyorsan. Férjem májgombóclevest választott,...