Sokkal jobbat vártam - húsleves

Park Panzió étterme HédervárPark Panzió étterme Hédervár a térképen

Gyenge 2019. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. május 26.
Szombati napon, hosszú út után tértünk be az étterembe, egy finom húslevest és valami másodikat enni. Lelki szemeim előtt volt a cérnametéltes, répás, aranyló finom lé, ami erőt ad az embernek.
Volt is az étlapon - húsleves finom metélttel. Kértem is gyorsan. Férjem májgombóclevest választott, és túrós csuszát. Elég hamar ki is hozták mutatós piros kislábasban mind a kettő levest. Örültem neki, pár helyen már szolgáltak ki ilyen, régi nagymamák stílusára emlékeztető edénykében. Hát.... a lábaska tele volt cérnametélttel, úgy hogy szinte megállt benne a kanál, és felöntve gyenge húslével. Nagyon meglepődtem. Nem ezt vártam. Először csak a férjemnek morogtam, hogy OK, nincs benne hús, de hogy íztelen, és nincs benne egy fia répa, vagy zöldség sem, az már furcsa. A pincérlánytól megkérdeztem, hogy ez tényleg húsleves? Azt mondta igen, ez a húsleves. Majd csatlakozott a beszélgetéshez egy tapasztaltabb felszolgáló, aki megerősítette, hogy ez "a húsleves". Jeleztem, hogy legalább répát elvárnék benne, vagy némi húst. Azt mondta, az a "húsleves gazdagon", amiben van ilyesmi. Én pedig húslevest rendeltem, az ennyi. (Húsleves gazdagon egyébként nincs az étlapon.) Mivel nagyon éhes voltam, betömtem néhány kanálnyit ebből a "tészta-főzelékből", de nem esett jól. Semmi íze nem volt, nem tudom, hogy mennyi répát vagy húst "látott" a főzés során. Csak nyeltem a tésztát, mint kacsa a nokedlit. Kíváncsi lennék egy külföldi véleményére, aki az étlapon azt olvassa, hogy "Fleischuppe..." (sic, így van az étlapra írva), "Bouillon..." - erre a levesre gondolt-e....
Lehet, hogy összekeverem a "csontlevest" a húslevessel, de ennek itt semmi íze nem volt.
A májgombóc leves férjem szerint elfogadható volt.
A kiszolgálás rendben volt.

Park Panzió étterme további értékelései

2023.03.19a párjával
Hédervárral való ismerkedésünk alkalmával jöttünk be. Kávét kértem és szódát, melyhez citromot is kaptam. Ez tetszett. Férjem egy sört kért. Nyitás után voltunk, így csak mi voltunk vendégek. Nézegettük a szép belső teret majd beszélgetésbe elegyedtünk a tulajdonosnővel a kastélyról, mely...
2020.07.03gyerekekkel
Családi nyaralásunk ideje alatt többször is itt ettünk, minden alkalommal jó élmény volt. Elég széles a választék, gyümölcslevekből a legjobb minőségű rostos üdítő van. A korábbi értékeléssel ellentétben a húsleves nagyon finom és répa is van benne (sok más helyen is hús nélkül tálalják). Az igen...
2018.05.15gyerekekkel
Lányom ballagési vacsorájét rendeztük itt, kisebb családi körben (12 fő) Az egyeztetést, megrendelést tekintve kifejezetten rugalmasak, alkalmazkodóak. Egyszerű ételeket kértünk, a választékukban több tál is van. Az ételek nem voltak extrák, különlegesek, átlagos tálak a szükséges...