mindig jó

Abacus Business & Wellness Hotel étterme HerceghalomAbacus Business & Wellness Hotel étterme Herceghalom a térképen

Kiváló 2018. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. november 7.
Itt tartózkodásunk alatt teljes ellátásban voltunk. Kezdtük első este a vacsorával. Fél órával a nyitás után érkeztünk, meg is látszott, mert tele volt az étterem. De a választék bőséges és tuti mindenki megtalálja a kedvencét. Levest mindig ettünk, finoman fűszerezett, különleges levesek voltak, nem az otthoni megszokott ízekkel. Második fogás tényleg sokrétű volt, a sertéstől a csirkéig...előételek, saláták, szószok, köretek. A sütemények annyira nem nyerték el a tetszésünk, olyan volt, mint amit nagy mennyiségben becsomagolva kapunk. Egyforma, semleges íz. Én maradtam a fagyinál :) A reggelik szintén finomak voltak, a gépi kakaó nálam kedvenc volt, egyszer meg is kellett szerelni a gépet, mert annyian rájártunk. :) Az ebéd egyszerű volt, de a Frankfurti levesük ISTENI, repetáztunk! Mint ahogy a kis gombócokból is, azzal az isteni sodóval! :)

Abacus Business & Wellness Hotel étterme további értékelései

2023.09.23a párjával
Nagyon szép hely könnyen megközelíthetetlen,szép szobák,kedves személyzet, tisztaság,kellemes benyomást nyújt, az étel nem az én ízlésemnek van minden nem lehet jó
2023.08.24a párjával
Nagyon jol ereztuk itt magunkat. A reggeli friss ropogos zsemlevel, az ebed leves es foetel, na es a vacsora az valosagos izkavalkad. A szemelyzet baratsagos legkort teremt. Jovunk mi meg ide.
2023.07.26a párjával
Nagyon színvonalas a szálloda. Kényelmes szobák,tisztaság, maximálisan kedves személyzet,finom ételek. Speciális érkezést kértem és minden nap a megoldották nekem. A Település is tiszta,a környéken sok a látnivaló.