Menü hétfőn

5. Büfé Hévíz5. Büfé Hévíz a térképen

Kiváló 2018. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. szeptember 10.
Más szomszédos agyondicsért étterem miatt sétáltunk arra a piac mellett, de megkapott a büfé berendezése, kellemes hangulat, akár nem is ott lett volna a helye.Mert klasszikusan tengerész jellegű a díszítés összessége, kiemelkednek a belső tonett stílusu székek, kellemes textil bevonatu pad az asztalok mellett, hátul a kánikulát hűsítő csodás havas táj fehérlett és minden étel ki volt állitva tehát nem volt zsákbamacska.Én menüben ajánlott szuper finom fokhagymás sajtlevest ettem és brassóit, ami friss, finom és teljes méretű volt, nem kevesebb.Kértem hozzá túrós rétest ami finoman puha, átlagos ízű volt.Nyugodtan lehetne büfé helyett étterem a neve, különb volt a közeli piaci étteremnél, főleg a belső berendezés, villámgyors sörhordó váltást is láttam, és jó volt a csapolt sör, alig habbal kaptam ami dicséretes.

5. Büfé további értékelései

2023.02.23családjával
A hely egyetlen előnye, hogy a nagy parkolóra nyílik. Árképzése vetekszik a környékbeli hangulatos beülős éttermék árával, ízvilága az útmenti, gyengébb pléh kocsmákéval. Legmegdöbbentőbb, hogy az adagok mennyisége nem éri utol az általános iskolai alsó tagozatos menzák átlagos adag méretét.....
2022.12.17a párjával
Korábban (kb. 1 éve) már jártunk ezen a helyen, ebédeltünk, söröztünk, rendben volt. Ma viszont csalódtunk. A rántott karaj nem karajból készült ( rágós combból) , ráadásul az egyik szelet büdös volt. Mindezt mirelit fekete mintás sült krumplival tálalták. Amikor a végén jeleztük, hogy a hús...
2022.11.06gyerekekkel
A nagy fizetős parkolónál lévő egység egy átlagos kifőzde, gyorsbüfé szintű ételeket kínál, amelyekkel leginkább a hazai strandokon lehet találkozni. Kiülős terasz, bent viszonylag sok asztallal. A rendelés és a fizetés a pultnál történik, ha elkészül az étel, a pulthoz kell menni. A kínálatban...
Holiday Club Apartman Hotel Hévíz - Kedvezményes ajánlat reggelivel
Kedvezményes ajánlat reggelivel
Holiday Club Apartman Hotel Hévíz
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel