Egyszer és nem többször!

Kocsi Csárda HévízKocsi Csárda Hévíz a térképen

Átlagos 2016. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. október 16.
Párommal töltöttük a szünetet Hévizen és hát valahol enni kellett, hamár szépen felöltöztünk. Nem is tudom már miért erre a helyre esett a választás de végül bementünk. A fogadtatás kellemes volt, kérésünkre még a gyertyát is meggyújtották :D
Először pizzát akartunk enni, de aztán egy kétszemélyes tálat választottunk. Rossz döntés volt. Sokat vártunk mire kihozták. Sokminden volt a tálon, viszont nem laktunk jól. Ízre nem volt nagy élmény, pedig alufóliába tekert kacsacombtól kezdve a mindenféle zöldségig sok minden volt rajta. A szűz nagyon rágós volt, volt valami egyszerű hús, az jó volt. Valahogy elfogyott végül, de nem volt nagy élmény.
Drágább volt ez a tál mint 2 pizza lett volna, pedig valószinű kevesebbet kaptunk.
Ha mást ettünk volna lehet, hogy más a véleményem, de ez alapján nem mennék vissza.

Kocsi Csárda további értékelései

2023.08.22a párjával
A vegyes halászlében a ponty iszap szagú, ízű volt. A rendelésünket felvevő pincér türelmetlen, kissé udvariatlan volt, meg sem várta amíg rendesen atnézhettük volna az étlapot... Az adag kicsi ellentétben drága, a szervíz díj nem szerepel az étlapon, a vendéget erről nem tájékoztatják... Most...
2023.07.22gyerekekkel
Végre egy hely, ahol jól főznek! Családi nyaralás alkalmával jártunk itt. Ilyenkor sorra tesztelem az éttermeket, hol sikerül jobbat, vagy legalább olyat enni, mint amit magam is elkészítek. A Kocsi Csárdában sikerült végre egy igazán ízletes, minőségét és mennyiségét tekintve is kimagasló...
2023.06.03családjával
Kiváló kiszolgálás! Finoman elkészített ételek. Földön járó árak. Gyors kiszolgálás ! Mindenkinek szeretettel ajánlom. A legjobb étterem Hévízen.
Holiday Club Apartman Hotel Hévíz - Két ünnep között
Két ünnep között
12.26-30.
Holiday Club Apartman Hotel Hévíz
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel