Gyönyörű panoráma

Reblaus Grill és Borozó HévízReblaus Grill és Borozó Hévíz a térképen

Kiváló 2020. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. július 28.
Nosztalgiából tértünk be, de csak egy sörre. Mondjuk kettő lett belőle. Akkor most mondom, hogy Pécsi világost csapolnak. Régebben barna is volt, de az a sör talán már a boltokból is eltűnt.
Kellemes hely, nagyon szép kilátással. És ez az, amiért mi is betértünk. Láthatóan mások az ételt részesítették előnyben. Még vírus ideje van ugyan, de külföldi már van, sőt javarészt az volt a vendégkör, míg ott voltunk. A kiszolgálás kedves, előzékeny, és nyilván elvárás, hogy németül is akadály nélkül rendelhessen valaki.
Reblaus Grill és Borozó Hévíz - Külső képReblaus Grill és Borozó Hévíz - Külső képReblaus Grill és Borozó Hévíz - Külső kép

Reblaus Grill és Borozó további értékelései

2021.09.30a párjával
Mi idén júliusban voltunk nyaralni és olyan Apartmanban szálltunk meg, ahol volt Reblaus kedvezményünk. Csodálatos panoráma, kedves kiszolgálás, finom ételek, barátságos árak. Ja és persze a fokhagymakrémlevesük mennyei, csak ajánlani tudom. Csak annyi negatív dolgot tudnék írni, hogy volt egy...
2016.11.10a párjával
Elsétáltunk Egregyre , mert mondták , hogy erre borospincék vannak . Tényleg így van , egyik a másik után . A hegyoldalra épültek , körülöttünk gyönyörű panoráma . Csak borozgattunk , egy zsíros "deszka" mellett . Nagyon finom bort kaptunk , a kenyér hagyott némi kivánnivalót magaután .Azon...
Holiday Club Apartman Hotel Hévíz - Két ünnep között
Két ünnep között
12.26-30.
Holiday Club Apartman Hotel Hévíz
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel