Jó 2019. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. március 27.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
A szállás és a szolgáltatást végző személyezet megfelelő volt. Az étteremben viszont voltak rossz tapasztalataink: - a személyzet nem volt segítőkész. Ha fél 9-kor merészeltünk teritéket kérni a válasz ott van a lámpa alatt az evőeszköz. - leves büfénél meg kérdeztem, hogy csak a lé helyett hoznak-e tartalmasabb levest a válasz mit várunk 550 Ft-ért ez elég megalázó volt. Ez után a válasz után már nem is vettük igénybe a leves büfét. Nem kellene erőltetni ha nem fér bele az árba. - a reggeli választék szegényes volt löncs felvágott kocka alakú, hosszúra vágott, kerek formájú. 7 reggel ugyanaz volt az asztalon. Legalább 8 éve járunk ebbe a szállodába, de eddig ilyen rossz tapasztaltunk nem volt. Eddig szivesen jártunk ebbe a szállodába, mert az ellátás is megfelelő volt.
Milyennek találod ezt az értékelést?
Személyzet:Kiváló
Tisztaság:Átlagos
Ár / érték arány:Jó
Kényelem:Jó
Szolgáltatások:Jó
Étkezés:Gyenge
Elhelyezkedés:Kiváló
Hunguest Hotel Panoráma további értékelései
2025.09.29a párjával
Jó
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...
A Hotel Panorámában kedves, segítőkész a személyzet, A szálloda Jó elhelyezkedésű. Tiszta, kényelmes szobák és közösségi terek. Finom, bőséges, változatos ételkínálat. A wellness részleg szaunákból áll, medencék nincsenek. Talán egy kifogás lehet (ha ez egyáltalán kifogás): a wifi ereje...