Jó 2019. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. március 27.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
A szállás és a szolgáltatást végző személyezet megfelelő volt. Az étteremben viszont voltak rossz tapasztalataink: - a személyzet nem volt segítőkész. Ha fél 9-kor merészeltünk teritéket kérni a válasz ott van a lámpa alatt az evőeszköz. - leves büfénél meg kérdeztem, hogy csak a lé helyett hoznak-e tartalmasabb levest a válasz mit várunk 550 Ft-ért ez elég megalázó volt. Ez után a válasz után már nem is vettük igénybe a leves büfét. Nem kellene erőltetni ha nem fér bele az árba. - a reggeli választék szegényes volt löncs felvágott kocka alakú, hosszúra vágott, kerek formájú. 7 reggel ugyanaz volt az asztalon. Legalább 8 éve járunk ebbe a szállodába, de eddig ilyen rossz tapasztaltunk nem volt. Eddig szivesen jártunk ebbe a szállodába, mert az ellátás is megfelelő volt.
Nagyon elégedettek voltunk a szállodával. Kitűnő az elhelyezkedése, könnyen megközelíthető. Szépen fel van újítva, a tisztasággal sincs gond. (a lépcsőház nem volt mindenhol összetakarítva). Az alkalmazottak kedvesek, udvariasak, segítőkészek. Nagyon széles volt mind a vacsora, mind a reggeli...
Az éttermi kiszolgálás, az étel kiváló. Általában minden jó, de a pozitívumok mellett egy negatív dolgot is említenék. A 12. emelet 03-as szobájában a fürdőszobai bűzelzáró nem működik, borzasztó zavaró a bűz. Nem tudom, mások is jeleztek-e hasonlót, vagy ez egyedi eset-e? Kérem, törődjenek vele,...
Valanennyi szolgáltatás kategórián felüli volt. Maximálisan elégedettek voltunk mindennel, méltán megérdemli a szálloda a 4 csillagot. A személyzet nagyon kedves, figyelmes, szolgálatkész. A svédasztal választéka, minősége, mennyisége kifogástalan. A fejenkénti két fürdőjegy a Tó fürdőbe és a...