Kiváló 2020. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. január 18.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Kevés volt a magyar tv csatorna, így az okostelefonunk TvGo szolgáltatását kellett igénybe vennünk a mobilinternetünk segítségével, mivel gyenge volt a wi-fi. Német vendég alig volt, talán egy pár, mégis volt vagy 10 német csatorna. Orosz vendég nagyon sok volt, de orosz csatorna alig. Ezeken könnyen lehetne segíteni.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...