Erdő, tó, lombkorona

Tavirózsa Tanösvény HévízTavirózsa Tanösvény Hévíz a térképen

Érdekes 2022. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2022. április 18.
Alsópáhokról jöttünk át egy kis kirándulásra Hévízre a tanösvényhez. A térképen előzetesen megnéztük a helyet, de nem volt egyértelmű, hogy pontosan honnan indul és autóval hol lehet leparkolni. Egészen véletlenül éppen a tanösvény bejáratánál lévő kis parkolóban álltunk meg az Ady Endre utcában, ahol ráadásul fizetni sem kellett/ nem tudtunk, mert a gép folyamatosan visszadobta a belehelyezett pénzérméket.
Egy lépcsős kaptatón csakhamar a dombtetőre értünk, ahol több áttekintő térképet és információs táblát is kihelyeztek a környék élővilágáról (madarak, rovarok, bogarak, örökzöld fák, egyéb növények). Pár perc séta után értük el a lombkorona sétányt, ahol éppen rajtunk kívül nem is volt más kiránduló. Nem nagy, de érdekes, és a végéről rálátni a tóra, de részben a fák árnyékolják a panorámát.
Az erdőnek ezen a részén több ösvény, sétaút is vezet, mi a tanösvény útvonalát követve a belváros sétálóutcáján kötöttünk ki a Park Hotel oldalában.
A belvároson és az éppen zajló nagyszabású építkezéseken átkelve a tó mentén folytattuk a sétánkat és a tavat megkerülve a Fürdőház felé értünk vissza az autóhoz.
Tavirózsa Tanösvény Hévíz - EgyébTavirózsa Tanösvény Hévíz - EgyébTavirózsa Tanösvény Hévíz - EgyébTavirózsa Tanösvény Hévíz - EgyébTavirózsa Tanösvény Hévíz - EgyébTavirózsa Tanösvény Hévíz - EgyébTavirózsa Tanösvény Hévíz - EgyébTavirózsa Tanösvény Hévíz - EgyébTavirózsa Tanösvény Hévíz - EgyébTavirózsa Tanösvény Hévíz - EgyébTavirózsa Tanösvény Hévíz - EgyébTavirózsa Tanösvény Hévíz - EgyébTavirózsa Tanösvény Hévíz - EgyébTavirózsa Tanösvény Hévíz - EgyébTavirózsa Tanösvény Hévíz - Egyéb