Fősodratú konyha, tisztes adagok, baráti árak

Bandula Vendéglő HódmezővásárhelyBandula Vendéglő Hódmezővásárhely a térképen

2016. júniusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. október 16.
Kicsit rosszul esik, hogy pont én fogom lerontani a Bandula szép 5 csillagos gyűjteményét. De hát ez van. Voltam a Bandulában eddig háromszor, mindannyiszor távol állt az 5 csillagos/pontos/szívecskés teljesítménytől.
Népszerűsége érthető, mivel komoly adagokat kínálnak, tűrhetően elkészítve, valamivel az átlag felett. Ettem itt már sok mindent, két személyes tálat jó régen, egy kedves jóbarátommal, majd újabban pacalpörköltet, haltepertőt, kenyérlángost, csülköt, flekkent, palacsintát, ki tudná mind felsorolni.
Semmi nem volt kiugróan jó, sem kiugróan rossz. Zavaró volt viszont a sok mirelit cucc, a sült krumpli, a kagyló, a rántott hagymakarika egyaránt mirelit volt.
A kiszolgálás többnyire rendben volt, bár az is ingadozik.
A kerthelységet jobban szeretjük, mint a belteret.
Összességében nem rossz hely ez, senkit nem akarok lebeszélni a meglátogatásáról.
Bandula Vendéglő Hódmezővásárhely - Étel/italBandula Vendéglő Hódmezővásárhely - Étel/italBandula Vendéglő Hódmezővásárhely - Külső képBandula Vendéglő Hódmezővásárhely - Étel/italBandula Vendéglő Hódmezővásárhely - Étel/italBandula Vendéglő Hódmezővásárhely - Étel/italBandula Vendéglő Hódmezővásárhely - Étel/ital

Bandula Vendéglő további értékelései

2022.04.30a párjával
Tegnap a párommal elmentünk az étterembe ebédelni. Pizzát rendeltünk, a felszolgálók nagyon kedvesek és készségesek voltak. Az ételeket egész hamar megkaptuk ízre rendben is voltak. Két külön pizzát kértünk, én egy Quattro formaggi pizzát míg a párom egy songoku pizzát. Megettük, finom volt majd...
2022.02.09családjával
Családommal már többször jártam a Bandula étteremben Hódmezővásárhelyen.Most vasárnap is ezt választottuk. Uj étlap uj ételek , kedves pincér fogadott bennünket. A választott , feltálalt ételek nagyon finomak voltak. A mennyiség is teljesen rendben volt. A retró piros fazékban a táskaleves...
2018.08.14gyerekekkel
Múlt hónapban látogattunk el ide a párommal és a gyerekekkel. Réges-régen sokszor pizzáztunk itt, gyerekeknek kedveskedtünk ezzel, hogy ők is megkóstolhassák, hogy bizony itt ízletes a pizza. Nem mellékesen nekünk is volt mit ünnepelni, a 15. házassági évfordulónkat. Szép idő volt, így a...