Családi évfordulós vacsora

Bandula Vendéglő HódmezővásárhelyBandula Vendéglő Hódmezővásárhely a térképen

Kiváló 2018. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 14.
Múlt hónapban látogattunk el ide a párommal és a gyerekekkel. Réges-régen sokszor pizzáztunk itt, gyerekeknek kedveskedtünk ezzel, hogy ők is megkóstolhassák, hogy bizony itt ízletes a pizza.
Nem mellékesen nekünk is volt mit ünnepelni, a 15. házassági évfordulónkat.
Szép idő volt, így a hangulatos kerthelyiségben ültünk le. A kiszolgálás nagyon udvarias és gyors volt, a kiválasztott ételekre sem kellett sokat várni. Az adagok szép nagyok, az ízek isteniek és a tálalás is nagyon dekoratív.
20 év után is mondhatjuk, hogy érdemes ide betérni és enni egy jót, akár pizzát, akár frissensültet!
Bandula Vendéglő Hódmezővásárhely - Étel/italBandula Vendéglő Hódmezővásárhely - Étel/ital

Bandula Vendéglő további értékelései

2022.04.30a párjával
Tegnap a párommal elmentünk az étterembe ebédelni. Pizzát rendeltünk, a felszolgálók nagyon kedvesek és készségesek voltak. Az ételeket egész hamar megkaptuk ízre rendben is voltak. Két külön pizzát kértünk, én egy Quattro formaggi pizzát míg a párom egy songoku pizzát. Megettük, finom volt majd...
2022.02.09családjával
Családommal már többször jártam a Bandula étteremben Hódmezővásárhelyen.Most vasárnap is ezt választottuk. Uj étlap uj ételek , kedves pincér fogadott bennünket. A választott , feltálalt ételek nagyon finomak voltak. A mennyiség is teljesen rendben volt. A retró piros fazékban a táskaleves...
2018.06.12a párjával
Két hónappal ezelőtt jártunk itt a párommal. Az ennivaló finom volt itt is, az étlap árai nem volt drága. Bőséges ennivalót kaptunk.Nem kellett sokat várni az ennivalóra, udvarias kiszolgálás volt. Igaz a hangulat lehetett volna jobb, de ettől függetlenül jól éreztük magunkat. Ha valaki arra jár,...