Bunkó pincér

Kemencés Büfé HollókőKemencés Büfé Hollókő a térképen

Szörnyű 2022. szeptemberben, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2022. szeptember 8.
Csoporttal túráztunk a környéken, mi a rövidtúrások más helyen söröztünk, de mire a hosszutúrások leértek az már be volt zárva, így itt ültünk le kint az udvaron. Egy asztalnál ültek rajtunk kívül, ahová a pincér már kivitte a sört. Valószínüleg a többi rendelést akkor vette fel. Túratársaink mentek el a ház előtt, és megkérdezték mit eszünk iszunk. Mondtuk söröznénk, kérdezték, még nem kaptuk meg. Erre a pincér odaszólt, hogy "csak két kezem" van. Kintről újra szóltak de már a "kedves" pincérhez, hogy: pedig mindjárt jönnek a többiek is, számítson rá. Két hölgy volt, igen kedvesen érdeklődtek, és a pincérhez is viccesen szóltak. Erre a pincér válasza "Na engem az nem érdekel". Elment a kedvünk a sörözéstől ilyen "kedves" vendéglátás hallatán. Felálltunk, otthagytuk, pedig nem voltunk türelmetlenek, kivártuk volna a sorunkat. De ilyen bunkó pincér láttán, inkább továbbálltunk.
Hangulat:Szörnyű

Kemencés Büfé további értékelései

2024.02.11a párjával
Tegnap voltunk itt először és utoljára. Nem akartunk kinnt leülni, inkább bennt foglaltunk helyet. Kb 10-15 perc után kegyeskedett odajönni a fiatalabbik búval bélelt pincér akibe se kedvesség se illem nem szorult. Letette egymásba rakva az étlapokat az asztal közepére és elment. Kiválasztottuk...
2022.03.16a párjával
Tegnap kirandultunk erre. Tele volt a hely, vartunk az asztalra. A pincerek nagyon baratsagosak es udvariasak. Forralt bor finom. Vadragu levest kertunk, finom, izes, vajpuha benne a vad. 2 szemelyes tal volt a masodik fogas. Egyszeru, de hazias es friss, kifogastalan etelek. Gyorsan kihoztak...
2021.09.09a párjával
Egy kellemes napos szombati kirándulásban volt részünk. Sajnos 2 hely volt nyitva ahol főtt ételt lehetett fogyasztani. Így esett a választásunk erre a büfére, ami inkább étteremre hasonlít. A kerthelyiségben nem volt hely, így az épületben tudtunk ebédelni, ami nem is volt baj, mert ott hűvösebb...