Ne ítélj első látásra!

Igali Gyógyfürdő IgalIgali Gyógyfürdő Igal a térképen

Érdekes 2019. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. szeptember 5.
Augusztus végén, egy balatoni nyaralásból hazafelé mindenképpen ki akartuk próbálni azt a helyet, amiről már annyit hallottunk. Vasárnap délelőtt érkeztünk, és a napi parkolójegyért, ha nem is túl elegáns, de legalább méltányos, 500 forintot kértek, és még hely is volt! Nem nevetni ezen, jártunk már pár helyen,pl. Velence, Miskolctapolca, ahol háromszor ennyiért is tíz percet kőrözik az ember, mire le tud parkolni valahová, ha kiállnak az orra előtt! )))
Nos bementünk. A látvány elsőre sokkolóan kiábrándító volt, kábé mint harminc éve a szakszervezeti üdülőkben. 2350 a felnőtt napi belépő, de ők plusz kétszáz ötven forintért feltalálták újra a spanyol viaszt, azaz a napi többszöri belépőjegyet! És ez milyen jó, és praktikus dolog már! Zseniális, hogy nem kell magyaros, zsíros strandkaját enni annak, aki amúgy is gyógyulni jött, hazamehet megenni a diétáját, vagy nem bukja el a teljes ellátást, lepihenne kicsit ebéd után egy ágyba, esetleg a gyerekeket is le lehet tenni pár órára aludni...Mindenhol be kéne vezetni, mert nagyszerű ötlet!
Továbbá 15, azaz három órától már csak 1750 forint a teljes árú felnőtt belépőjegy, ami szintén mindenre jogosít!
De mikor bementünk, csak pár édességbódét, meg sörpultot láttunk totál horror árakkal, pár szocreál éttermet, meg a főépületet, ahol átöltözni lehet...
Mondtam is a páromnak, hogy maximum 2-3 órát adok nekik, nézzünk azért körül, de aztán légyszi húzzunk el innen... )))
Körülnéztünk. A sima kültéri medencék kicsik voltak és betonból, vagy cementből, de a régi kék festékkel lemázolva, mint gyerekkoromba. Nem voltak se padok, se nyugágyak, viszont volt Úniós pénzből megcsinált kisvasút a strand körül, esküszöm! :D
Ha árnyékot keresett az ember a füvön, akkor egy kábé harminc fokon emelkedő dombon már volt sok terebélyes fa, ahol letelepedhetet, és nem is voltak sokan, mert messze is volt, meg hát meredeken is. De mi azért átöltöztünk szépen, és kipróbáltuk először "AZ ÓRIÁSCSÚSZDÁT" ! Nem volt nagy szám, de legalább a gyerekek láthatóan élvezték.
Mivel itt kimerült minden látnivaló és élvezet, akkor vettük a gyógyvíz felé az irányt. És ez meglepően kellemes volt és modern,láthatóan inkább erre fordították az Úniós pénzt, ráadásul jól is! Élményteli víz alatti fúvókákhoz itt sem jutottunk közel, mivel a vezetőség az ország legtöbb strandjával egyetemben arra jutott, hogy a lehető legkevesebb élmény nekik a legjobb, mi meg várjunk majd és annak is örüljünk...)))
De hamar elröpült az idő, mire kipróbáltunk minden gyógyvizes medencét, ahol épp akkor nem volt semmi élményelem...)))
Ha ajánlani akarnék egy éttermet, akkor az a főépületben lévő büfé lenne, ahol egész nap szagoltam a cigánypecsenye illatát (1350 körettel), és bámultam, hogy milyen jól néz ki a babgyulyás (700), meg amúgy a cigánypecsenye is...
Nagyon szerettem volna ezt vacsorázni, de a szaunavilág varázsa valahogy eltérített! Mire feleszméltem a még egy kis szauna, még egy kis gyógyvíz, még egy üdítő merülőfürdő világából, már bezárt a büfé,és ott álltunk este hétkor, hogy lassan haza kéne indulni...)))
Szóval én egy egészen váratlanul jó napot töltöttem ott, és a főépület tényleg modern, el tudom képzelni, hogy akik igazán gyógyulni szeretnének, azok profi ellátásban részesülnek, mert a szaunában ezt hallottam!
A föccsözők vígan ellesznek itt, hiszen kétszáz forint egy opportó rozé fröccs a fenti borozóban, de ha valaki sörözne, az feltétlen hozzon magával készletet, mert valamiért horror áron árulják itt a csapolt, és a dobozos sört is! Azt hiszem 670 forint volt egy fél literes dobozos Pilzner Urquell. Mindenhol.
És a csapolt sör sem sokkal olcsóbb, semmiből. Nem hallottam egész nap idegen szót, csak a szaunába. Talán ezért volt, hogy mindenki kultúráltan tudott fürdeni, gyerekek a gyerekmendencében, felnőttek a nagymedencében, öregek és gyógyulni vágyók a gyógyvízben...
Összességében marha jó napot töltöttünk ott anélkül, hogy akartuk volna! Köszönjük!

Igali Gyógyfürdő további értékelései

2023.09.30gyerekekkel
Érdekes
Előzetesen már sokat hallottunk az igali gyógyfürdőről. Mivel sajnos rossz időt fogtunk ki a nyaralásunk alatt, elutaztunk ide. Nyitásra mentünk, de már akkor hosszú volt a sor, de viszonylag gyorsan bejutottunk. Kikértük a szekrényeinket, majd mentünk is a medencékhez. Sajnos már olyan sokan...
2023.09.27gyerekekkel
Kihagyhatatlan
Július végén a Balatonnál nyaraltunk és mint oly sokszor volt pár hűvös,esős napunk.Akkor döntöttük el,hogy elmegyünk egy kis thermál fürdőzésre,amit nem bántunk meg.Mikor odaértünk elsőre kicsit megijedtünk,mert rossz idő lévén rengetegen álltak sorba a pénztárnál.Viszont ahogy beértünk a sok...
2023.05.15a párjával
Minden hónapban 3 napot eltöltünk itt.Évek óta visszajárunk kedves segítőkész emberek a településen nem tudsz úgy végigmenni az utcán,hogy ne köszönnének az emberek.A fürdővíz jót tesz nekünk.Amíg tehetjük visszajárunk a fürdő területén lévő vendégszoba kulturált tiszta. Mindenkinek csak ajánlani...