Csapnivaló kiszolgálás

Nádas Étterem JakabszállásNádas Étterem Jakabszállás a térképen

Gyenge 2019. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. január 13.
Már nagyjából háromszor próbálkoztam a helyet kipróbálni... először semmi nem volt amit szetettem volna..sőt a kiszolgáló hölgy kimondottan ellenszenves volt.. Második alkalommal gondoltam megállok kávézni..este 8 óra volt..a fent említett hölgy volt ismét a kiszolgáló.. közölte nincs kávé.. kicsit furcsáltam.. aztán eljöttem. Következő alkalommal mikor bementünk.. pedig ezek után már nem sok kedvem volt..megkaptuk az ételt amit kértünk,de ismét a fent említett hölgy volt a kiszolgáló... vállalhatatlan bunkó stílusban szolgált ki...én már ott hagytam volna a francba..de a párom meggyőzött..az ételek finomak...ne foglalkozzak a hölggyel. Nem tudom miért kell egy teljesen alkalmatlan,ellenszenves kiszolgáló hölgyet alkalmazni..vagy miért itt dolgozik egy ilyen..miért nem megy kapálni a határba..ott ez a stílus talán elfogadható lenne. Az étterem nem rossz,de a hölgyet ne eröltesse a tulajdonos..nem hiszem hogy csak mi jártunk így vele..
Tisztaság:Gyenge

Nádas Étterem további értékelései

2023.11.20családjával
Egy ebédre mentünk a Nádas Étterembe a családdal Kiskőrősről- Jó megközelíthető helyen van. Jók az ételek, jó az ár érték arány és nagy adagok. A féladag bőven elég volt. Kultúrált étterem. Ami nem volt annyira jó, hogy nincs kiszolgáló szemlélyzet. Sorba kell állni és az ételet kiválasztva,...
2023.05.16családjával
Tavalyelőtt nyáron egy kedves lakitelki jóbarátom javaslatára beültünk a Nádas csárdába, akkor meg is írtam az élményemet erre a fórumra. A minap a szintén jakabszállási Stefániában elköltött ebéd után gondoltam, betérek ismét, hogy megkóstoljam a pacalt is. Jól voltam már lakva, így csomagolva...
2022.06.13gyerekekkel
Nagyon szép és hangulatos étterem! Az ételek amit ott ettem már nagyon finomak és bőséges adagokat adnak! A kiszolgálás kifogástalan gyorsak és kedvesek!