Nem éri meg az árát

Jászberényi Állat- és Növénykert JászberényJászberényi Állat- és Növénykert Jászberény a térképen

Átlagos 2019. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. augusztus 24.
Legutóbbi csalódásunk után 1 évvel adtunk egy új esélyt a helynek. A legjobb része a játszótér. Bizonyos szakaszai le voltak zárva az állatkertnek,bár takarították folyamatosan,mégis kicsit lepusztult hatása van. 30 perc alatt körbe lehet sétálni,max egy délutános látogatásnak felel meg - játszótérrel egybekötve se kell 2 óránál több,hogy megunjuk.

Jászberényi Állat- és Növénykert további értékelései

2021.08.22családjával
Többször voltunk már itt a korábbi években, de idén kicsit csalódás volt. Ami a leginkább lehangoló, az a játszótér állapota, kopott, töredezett fészekhintával. Felújításra, gondozásra szorul! A Gondozók most is lelkesek, kedvesek.
2019.07.29gyerekekkel
Több évvel ezelőtt már jártunk az állatkertben. Kíváncsiak voltunk , hogy mi változott. Hát szerintem romlott a minőség. A vízi sétány korhadt, le van zárva. Az egész létesítményre ráférne egy korszerűsítés. A teknősbékáknak még egy kis vizük sincs (a mocsárit kivéve). Az éjszakai ház egy...
2019.04.22a párjával
Húsvéti kirándulás az állatkertebn.. Nagy csalódással, sajnos.. szűk séta utak, járdák,mint a falun... Az állatok közül keveset láttunk,nem tudom miért, igaz nagy meleg volt. Szegéyn maci is afolyóban keresett menedéket.. Látváynetetés próbálja csalógatnia kirándulót.. A z állatkert megérne pár...