T. Éva2 étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg T. Éva2 értékeléseit!

Olvasd el T. Éva2 étterem értékeléseit!

T. Éva2 értékelései

Gyors vacsora -

Gulyás Csárda Agárd

2020. márciusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. március 10.
Egy konferenciáról hazafelé tértünk be ide, már többször terveztük, mert nagyon hívogató az épület. A kiszolgálás kedves volt és gyors, hamar megkaptuk a rendeléseket. A leves kifejezetten finom volt, a 2 személyes tál több mint elég volt 2 személynek. Egyedül a számlára kellett kicsit sokat várni, de utána elnézést is kértek érte.
Vacsora kettesben -

Rio Bistro Szeged

2019. decemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. december 6. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Egy éjszakás szegedi tartózkodásunk alkalmával választottuk ezt a helyet. Igazán kellemes csalódás volt, az étlap nem hosszú, de van miből választani és ízlésesen tálalt, finom ételek kaptunk. Üdítőfogyasztással fejenkénti egy főétellel, borravalóval fizettünk 6500 Ft-ot, aminél sokszor egy gyors étterem is drágább tud lenni.
2019. októberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. október 19. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Egy mátrai kirándulás után tértünk be a cukrászdába. A választék elég, van diabetikus kínálat is. A kitett torták kifejezetten ízletesnek néztek ki. A személyzet nem túlzottan barátságos,de korrektek voltak és gyorsan kiszolgáltak. Az árak arányosak a hellyel. Kicsit retro hangulata van a berendezésnek,főleg a kinti műanyag székekkel.
Kirándulás után -

Sástó Étterem Sástó

2019. októberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. október 19.
Ár-értékben azt kapjuk a helytől, amit várunk. Az ételek finomak, a helynek picit menza hangulata van. A két személyes tál elég,nem túlzóan bőséges,jár hozzá savanyúság és tartármártás. Talán a köret kicsit kevesebb a megszokottnál. A kiszolgálás gyors és kedvesek a pincérek. A parkolóban sosincs megfelelő méretű üres hely,érdemes egyből a közeli mellékutcát megcélozni.
Saját magukat is alulmúlják -

Kentucky Fried Chicken Maglód

Értékelt: 2019. szeptember 10. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Senkit ne tévesszen meg, hogy nemrég nyílt ez a KFC ezen a forgalmas helyen. Nem üti meg a gyorsétteremlánc szintjét. A kiszolgálás a megszokott unott hangulatban történik, de az igazi döbbenet akkor ér, amikor megkapod a rendelésedet. A tejeskávé ihatatlan lötty, az ételben keresgélni kell az összetevőket, arra se hagynak időt, hogy megolvadjon a sajt és majszolhatjuk hidegen - főleg ha még fizettünk is egy kis pluszt és kértünk bele többet.
2019. szeptemberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. szeptember 7.
A szombati családi ebéd lehetőségét használtuk ki. Most voltunk itt először,de biztos hogy vissza fogunk térni. Nagy,finom tál leves után a sültesek körettel,valamint a 4 kakaós, 4 lekváros palacsinta bőven elég egy 4 fős családnak. A gyerekek málnaszörpöt kaptak és egy játszósarokban elfoglalták magukat. Előre foglaltuk,nem kellett várni szinte semmit.
2019. augusztusban, kollégákkal járt itt
Értékelt: 2019. augusztus 27.
Ebédszünetben mentem be kollégámmal. Nagyon örültem a cukormentes országtortának,ami nagyon finom volt. A kiszolgálás kedvesebb volt, mint a múltkor. Sajnos csak készpénzzel lehet fizetni amit szerintem manapság egy vendéglátó egység nem engedhet meg magának. A kávé is jó volt. Kifejezetten ezért nem jönnék ide,de ha erre jár az ember,akkor nem rossz választás.
Vártúra után -

Végvár Ételbár Sirok

2019. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. augusztus 17.
Egy jó kis várséta után tökéletes hely az ebéd fogyasztásához. A napi turistamenü elég adag és árban is korrekt (durván 1700 Ft). Kellemes kiülni a kertbe, a gyerekeknek van játék lehetőség. 2 gyerekkel gyerek menüvel (sült csirke krumplival) és 2 felnőttnek menüvel, kávéval, üdítővel 8400 Ft volt a végösszeg.
Gyors ebéd forgalmas helyen -

Ara Étterem Mór

2019. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. augusztus 2.
A környéken nyaralva tértünk be ide. Amint leültünk,azonnal egy tál levest akart a pincérnő letenni elénk. Nem értettük,hogy ez a szokás,hiszen rajtunk kívül mindenki menüt fogyasztott. Az asztalra be volt készítve egy palack szódavíz,amit ingyen lehetett fogyasztani. Az ételek finomak voltak,végig nagy volt a forgalom,ami arra utal,hogy sokan járnak ide a napi menü miatt.
Gyors ebéd -

Grill Mór Mór

2019. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. augusztus 1.
Ha valaki nyaralás alatt unja már a környék jellegzetesen nehéz ételeit, egy gyors ebédre kiváló alkalom. Az adagok nagyok,nem is kell köret melléjük. Ki lehet ülni,bent alig van hely. Várni kellett az ételre,de ezt előre jelezték és kedves volt a kiszolgálás.