Átlagos ételek, kisebb hibákkal

Fogadó Az Öreg Malomhoz étterme JósvafőFogadó Az Öreg Malomhoz étterme Jósvafő a térképen

Átlagos 2015. októberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. október 28.
Mivel a Tengerszem szálló étterme jelenleg nem működik, Jósvafőn a faluban a patak partján található romantikus fogadó éttermében vacsoráztunk a családdal és barátokkal. A várakozás közben a gyerekek a fogadó udvarán és a közeli patak partján remekül eltöltötték az időt, így a szülők is nyugodtan tudtak beszélgetni. Elég kellemes a környezet, bár jobb időben biztos, hogy a kinti részt választottuk volna. A napi ajánlatban szereplő tökleves finom volt, a kacsa és hagymás tört krumpli is hozta a várt nívót, azonban a párolt lila káposztánál a szakács kicsit túlzásba vitte a cukrot, émelygős volt, hasonlóan a gömöri húsgombóchoz. A harcsapaprikás túrós csuszával és sima juhtúrós sztrapacska is hozta, amit vártunk tőle. A ház bora a Varga pincészettől van, ami finoman szólva nem a csúcsok csúcsa, a sörkínálat - Borsodban vagyunk - a bőcsi gyár világos csapolt Staropramenjére és üveges Stellára korlátozódik. A vacsora végén, amikor a a családok közt szét akartuk dobni a költségeket, derült ki, hogy kicsit vastagon fogott a pincér ceruzája - reklamáció után mindent visszaadtak és elnézést kértek, így betudtuk a hosszú hétvége leterhelő forgalmának, de nagyobb csapattal ott járva javaslom, nézze meg mindenki a fizetés előtt a proformát...
Fogadó Az Öreg Malomhoz étterme Jósvafő - Étel/italFogadó Az Öreg Malomhoz étterme Jósvafő - Étel/italFogadó Az Öreg Malomhoz étterme Jósvafő - Egyéb

Fogadó Az Öreg Malomhoz étterme további értékelései

2018.10.27gyerekekkel
2018. október 21-én szerettünk volna itt ebédelni, (4 felnőtt, két gyerek). A hátsó terembe vezényeltek minket, ahová belépve a teremben álló füsttel, párával szembesültünk. A konyha ajtó ide nyílik és nyitva is volt annak szellőztetése miatt, mert a páraelszívó nem tudott megbirkózni a...
2017.08.14családjával
Hétvégén betérünk ebédelni a családdal a fogadóba,ami az utcáról nagyon megnyerő képet adott, a kertben kinti asztalnál foglaltunk helyet, majd két perc elteltével megszálltak a darazsak és böglyök, így hát bementünk az épületbe szerencsénkre.Mert kint láttuk,hogy az emberek házi limonádét...
2017.07.14gyerekekkel
Ebédelni jöttünk többedmagunkkal és két kis gyerekkel. A pincérnő készségesen hozta is az etetőszéket. A kiszolgálás rendben volt, az étlapon szerepeltek a jellemző palóc ételek, az adagok hatalmasak, ízletesek és az ár/érték arány miatt is megéri betérni. A környezet gondozott, levendulák,...