Véletlen találat

Kassai Fogadó KaposmérőKassai Fogadó Kaposmérő a térképen

2018. szeptemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. szeptember 30.
Úgy kerültünk az étterembe, hogy tanakodtunk Bőszénfán, hogy ebédeljünk vagy sem a vadétteremben, de azt mondták, hogy tele van, csak kint, a teraszon lehetne, ahhoz egy kicsit szeles volt az idő, meg nem is voltunk nagyon éhesek a bőséges szállodai reggeli után. Így aztán elindultunk Lábos felé a Vidraparkba, és elképzeltük, hogy útközben csak akad egy étterem... és Kaposvár után tankoltam, a srác a benzinkúton ezt ajánlotta. Pár percre van... hajrá! Kopott a ház kintről nagyon, pereg róla a festék. De belül kifogástalan, kellemes falusi csárda fíling. Mondtuk, hogy 13-an vagyunk és nagyon gyorsan ebédelnénk, ha lehet, mert várnak minket időre. Semmi baj, mondta az ember és elkezdték összerakni a hosszú, nagy asztalt. Mondtuk, hogy ne tegyék, külön asztaloknál is jó lesz, de csak megcsinálták... gyorsan? Akkor menü! Rendben! Kétféle levesből lehetett választani, és kétféle másodikból is. Ki kér azt, ki kér azt, kezet fel, összeszámol, mondtuk, hogy akkor ennyi. Ehhez képest még egy óra múlva is ott ettünk. A levesek is, a második is nagyon finom volt, de lassan készült el, az biztos! Nagy tálak, menühöz képest igazán rendkívüli mennyiség! Mindenki nagyon meg volt elégedve, és Kassai bablevest ettem, és sertésszeletet, kétféle körettel, savanyúsággal, mindenki ivott egy-két pohár bort, sört, üdítőt, volt, aki kávét is, szóval full extra, és 13 ember teljes ebédéjére nem fizetem összesen 40.000 forintot ki!
Kassai Fogadó Kaposmérő - Külső képKassai Fogadó Kaposmérő - Külső képKassai Fogadó Kaposmérő - BelsőKassai Fogadó Kaposmérő - BelsőKassai Fogadó Kaposmérő - Étel/italKassai Fogadó Kaposmérő - BelsőKassai Fogadó Kaposmérő - BelsőKassai Fogadó Kaposmérő - BelsőKassai Fogadó Kaposmérő - Étel/italKassai Fogadó Kaposmérő - Étel/italKassai Fogadó Kaposmérő - BelsőKassai Fogadó Kaposmérő - BelsőKassai Fogadó Kaposmérő - BelsőKassai Fogadó Kaposmérő - BelsőKassai Fogadó Kaposmérő - Külső képKassai Fogadó Kaposmérő - Külső képKassai Fogadó Kaposmérő - Külső kép

Kassai Fogadó további értékelései

2023.08.21a párjával
Kaposvár alatt, attól kissé délre volt a szálláshelyünk, így igyekeztünk megismerni annak a környéknek az éttermi kínálatát is. Hamar kitűnt, hogy az erre élők ugyan ma már nincsenek annyira elragadtatva a Kassai Fogadó éttermétől, mint elmondásuk szerint - a megnyitása utáni időkben, de azért...
2021.12.28barátokkal
Többször vacsoráztunk és megszálltunk már itt. A szállás tiszta hangulatos, otthonos. Az ételek nagyon finomak, friss minőségi alapanyagokból készülnek. Kiszolgálás udvarias. Biztos járunk még it
2018.11.04a párjával
Harmadik alakalommal látogattuk meg az éttermet. Most sem csalódtunk. Nem éppen olcsó, de aki teheti próbálja ki. Későn 11 órakor nyit és fél tizenkettőtől van konyha, de aránylag gyorsak, nem sokat kell várni.Most is kerültünk azért, hogy ebben az étteremben ebédelhessünk. Az adagok nagyok és...