A LANGYOS NYÖGVENYELŐS ÉS A MORGOLÓDÓS

Kassai Fogadó KaposmérőKassai Fogadó Kaposmérő a térképen

Átlagos 2023. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. augusztus 21.
Kaposvár alatt, attól kissé délre volt a szálláshelyünk, így igyekeztünk megismerni annak a környéknek az éttermi kínálatát is. Hamar kitűnt, hogy az erre élők ugyan ma már nincsenek annyira elragadtatva a Kassai Fogadó éttermétől, mint elmondásuk szerint - a megnyitása utáni időkben, de azért ez a hely számít itt valamiféle elitnek. Feltétlenül ki kellett hát próbálnunk. Egyszer! Ennyi elég is volt!
Az étterem útra (a parkolóra) néző nagy fedett kerthelyisége rendkívül kellemes, vonzó környezetet jelent. És amikor mi 3 óra körül odaértünk, már nem is volt csak néhány vendég, ők is többnyire készültek elmenni. A nagy melegben mindenekelőtt kértünk két pohár pilseni sört, ami pilseni márkajelzésű kis korsókban érkezett. Az ifjú pincér arról természetesen nem tehetett és nem tudhatta, hogy ha pohár sört kérek, akkor azt valódi pohárban szeretném megkapni, nem kis korsóban. Ami szerinte nem is korsó, csak füles pohár... De mert nem győzött meg, a szinte üres étteremben, ahol nem sok dolga akadt, kérésemre, ám némi morgolódással kihozta a sörömet pohárban. Köszönöm utólag is, de mi fizettünk érte!
Majd ismét rosszul választottam főételt, mert jércemájjal töltött sertésjavát rendeltem, amit a leírásában szereplő tejszínes gomba kellett volna, hogy lágyítson, de ez nem sikerült, mert a gombát nem is igazán sikerült felfedeznem benne. És mivel a langyosan érkező hús mellé hozott somogyi gánica is igencsak nyögvenyelősnek bizonyult, alig tudtam leküzdeni az ebédemet, pedig rendeltem még egy pohár sört is hozzá...
Megjegyzem, azzal biztattak előzőleg, hogy ezen a helyen több helyi specialitást is kínálnak, de ez sajnos nem bizonyosodott be. Azt viszont több helyütt is olvastam, hogy a somogyi gánica a zalai dödöllével nagyrészt azonos specialitás, ezt most kétségbe kell vonnom, mert dödöllét ettem már nagyon finomat, jól kidolgozott állagút. Ez a gánica a Kassaiban nem volt az!
A párom bőrén sült malaccsászárt kért, de nem tudta ő sem megenni az egészet, mert nem ropogósra sült, hanem puha, párolt szalonna darabot kapott.
Majd megküzdöttük még, hogy fizethessünk, mert a pincérek az ebédidő utáni kvaterkájukkal voltak elfoglalva, aztán eljöttünk.
Részükről, részünkről is ennyi!
Kassai Fogadó Kaposmérő - EgyébKassai Fogadó Kaposmérő - EgyébKassai Fogadó Kaposmérő - Egyéb

Kassai Fogadó további értékelései

2021.12.28barátokkal
Többször vacsoráztunk és megszálltunk már itt. A szállás tiszta hangulatos, otthonos. Az ételek nagyon finomak, friss minőségi alapanyagokból készülnek. Kiszolgálás udvarias. Biztos járunk még it
2018.11.04a párjával
Harmadik alakalommal látogattuk meg az éttermet. Most sem csalódtunk. Nem éppen olcsó, de aki teheti próbálja ki. Későn 11 órakor nyit és fél tizenkettőtől van konyha, de aránylag gyorsak, nem sokat kell várni.Most is kerültünk azért, hogy ebben az étteremben ebédelhessünk. Az adagok nagyok és...
2018.10.02a párjával
Szuper hely nagy finom ételek jó kiszolgálás. Párommal sokszor járunk .semmi negatívumot nem tudok