Fejest a lakótelepi retróba

Fortuna Presszó KaposvárFortuna Presszó Kaposvár a térképen

Átlagos 2018. szeptemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. október 3.
Érdekes kaland. A Rippl-Rónai villánál eszünkbe jutott, hogy kávéznánk egyet. A villában nem lehet, pedig ki van alakítva bent egy rész erre a célra, de nem üzemel. Na, akkor lássuk, az első presszónál álljunk meg. Mentünk-mentünk sokáig, egyszer csak egy képtelenül lepukkant helyen megálltunk a város szélén, mert ki volt írva, hogy "presszó". Négy olyan ember jött ki belőle, hogy a nők nem mertek kiszállni az autókból... na, akkor menjünk tovább! Okos társunk okostelefonja tele van kávézókkal, akkor irány oda! Átszeltük Kaposvár belvárosát, azután bekanyarodtunk egy lakótelepre, ott mindenféle labirintusszerű kanyarodások után megálltunk egy raktár- vagy garázsszerűségnél. És lám! Tényleg volt egy büfé! A leány, aki könyökölve éppen nagy magányában vagy unalmába a telefonját nyomkodta, annyira megdöbbent, hogy mi beözönlöttünk oda, hogy majdnem mindent elejtett a rémülettől. Izgalmat vittünk az életébe! De hogy hogyan találtunk ide, rejtély... meg az is, hogy hogyan találtunk ki onnan! Üdítők, kávé volt, persze, csak adagonként kellett főzni, szegény kávéfőző is csodálkozott, hogy mi történt, hogy ennyit kell hirtelen dolgoznia. Közben megtudtuk, hogy a lány a jogosítványára készül, szeretné megszerezni azt, de csalafinta kérdések vannak ám a vizsgán! De mindenesetre érdekes kaland volt!
Fortuna Presszó Kaposvár - EgyébFortuna Presszó Kaposvár - EgyébFortuna Presszó Kaposvár - MosdóFortuna Presszó Kaposvár - Külső képFortuna Presszó Kaposvár - BelsőFortuna Presszó Kaposvár - Belső