Halvány 2015 szilveszteri este.

La Pergola Étterem & Pizzéria KaposvárLa Pergola Étterem & Pizzéria Kaposvár a térképen

Gyenge 2015. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. január 2.
Szilveszter estére foglaltunk helyet az étteremben, egy jó hangulatú óév búcsúztatót reméltünk! A remény hal meg utoljára, sajnos itt kihunyt.
A felszolgált ételek a malacsülttől és annak köreteitől eltekintve is /a kapott adag fele ehetetlen volt, zsír+csont, köret= burgonya püré-felvizezve, lencsesaláta egy kicsit kemény/ nagyon gyengék voltak. Az ételek összeállítása nem volt szerencsés, gondolok itt a szilveszterkor elfogyasztott sörhöz, borhoz nem illett az édes desszert, amely különben finom volt. Nem volt lehetőség az italokhoz fogyasztani pl.:sajtos vagy hasonló sós pogácsát...stb.
A hangulat kritikán aluli volt!!!
Egy beszélgetős este sikeredett, a szervezők részéről tuc-tuc zene halkan a hangszórókból, majd később egy-egy ismert zeneszámot is halhattunk, igaz kicsit azért hangosabban.
Jellemző, hogy amíg ott voltunk senki nem táncolt. Unalmunkban figyeltük a többi vendéget, akiken sajnos látszott, hogy szintén unatkoznak, illetve többször is kimentek /köztük mi is/ jobb tevékenység nem lévén, a főtéren lévő rendezvényeket megtekinteni.
Mi még éjfél előtt kifizettük a számlánkat és csalódottan de egy negatív élménnyel gazdagodva eljöttünk a "rendezvényről".
Az emeleti részen dolgozó pincérek nagyon kedvesek voltak, csillagos 5-s a munkájuk.
Tanulság: más étterme/ke/t választunk a fenti tapasztaltok alapján, a következő évben.
CsuGyu.
2015. január 02.

La Pergola Étterem & Pizzéria további értékelései

2015.09.27a párjával
A hely tisztasága jó, pakolóhelyek a közelben, ez is okés. A pincér egyből tegez, ez a halálom! Helyet választhatunk, aztán innentől a pincér sajnos marad "haver" ezen túltesszük magunkat, gyakori jelenléttel, rugalmassággal, gyorsasággal ellensúlyoz. Olaszos kínálat, nemcsak pizzák, minestrone...
2014.08.31barátokkal
Evek ora rendszeres vendegek vagyunk. Mindig baratkent koszontenek. Az etelek kifogastalan minoseguek...mindig friss alapanyagbol dolgoznak. A szezonalis etlapok mindig Nagyon atgondoltak es szervezettek. En aki a halat sem szerettem, batran mondhatom, hogy azota essen meg a halat miota naluk...
2014.08.30kollégákkal
Az étterem tiszta, világos, udvarias kiszolgálás, ízletes ételek, jó hangulat. Nem csupán üzleti találkozóknak alkalmas hely, de családi ebédek vagy délutáni kávé melletti beszélgetésekre is alkalmas hely. A kiszolgálás gyors. Udvarias pincérek, kellemes környezet. Szeretettel ajánlom minden...