Talán nyáron szebb

Liliomkert Termelői Piac KáptalantótiLiliomkert Termelői Piac Káptalantóti a térképen

Átlagos 2023. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. június 3.
Csupa szépet és jót hallottam-olvastam erről a különleges piacról, ezért, ha már úgy alakult, hogy vasárnap indulunk Tapolcára, rohanva tettük meg a nem kevés távolságot, hogy végre megismerkedhessünk és élvezhessük a helyet. Körülbelül 12 lehetett, még elég sokat kellett gyalogolni a parkoló autók sora a piacig elég hosszú volt. A bőséges eső miatt - szerencsére ekkor már nem esett pocsolyákat és mély sarat kerülgetve jutottunk el a bejáratig. Ez csak jelzés, mentünk tovább, gondoltuk, harapunk is valamit, mert ahogy olvastam sok finomságot lehet itt találni. Elég drágán. És már a választék sem volt annyira nagy. Végül 2 krumplis pogácsát vettünk, kedvezményes, 700 forintos áron. Száraz volt, kicsit nyögve-nyelős (egy közönséges üzletben szinte fel áron finomabbat lehet kapni). Ez után már egyéb ennivalóhoz nem volt kedvünk. Az egyéb kézműipari termékek ára is (szerintem) aránytalanul magas, és nem annyira különleges, megkapó, hogy vásároljak. A pocsolya és sártömeg kerülgetésén kívül az is zavaró volt, hogy a gyerekek, élvezve a helyzetet pocsogva fröcskölve futkároztak vagy tapostak a vízben-sárban. Talán másfél, két órás körülnézés után elég csalódottan visszaballagtunk az autónkhoz.
Liliomkert Termelői Piac Káptalantóti - EgyébLiliomkert Termelői Piac Káptalantóti - EgyébLiliomkert Termelői Piac Káptalantóti - Egyéb