Fémgyűjtők figyelem!

Dabrókai Betyár Csárda KarakóDabrókai Betyár Csárda Karakó a térképen

Szörnyű 2022. áprilisban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2022. április 13.
Hosszas gondolkodás és közös megbeszélés után úgy döntöttünk, hogy a csárdában történteket nem hagyhatjuk szó nélkül.
2022. április 8-án négyen, két baráti házaspár ebédelni tértünk be menet közben a Dabrókai Csárdába, ahol már jártunk és (eddig) elégedetten távoztunk.
Nos, az adott napon több meglepetés is ért minket a következő ételek rendelése során.
1. A pisztráng hibátlan volt, ezt is vártuk.
2. Csirkepörkölt házi galuskából ami tegnapról megmaradt (30 percen beül hasmenés).
3. Cigánypecsenye 1 szelet friss és 2 szelet korábbi húsból zsírral jól nyakon öntve nyilván hogy puhuljon egy kicsit (45 perc múlva hasmenés).
4. A fő attrakció: 1 szelet (szép nagy volt egyébként) paradicsom salátával és MEGLEPETÉSSEL.
A meglepetés pedig egy kb. 3 CM HOSSZÚ ÉS 1 MM VASTAG SPIRÁL FÉMDARAB (TÖRÖTT FÚRÓSZÁR VAGY FÉM SÚROLÓ KEFE SZÁLA A RÁNTOTT SZELETBEN!
Szerencse, hogy barátunk szájüregét belülről megszúrta, mert ha lenyeli, akkor annak BELÁTHATATLAN KÖVETKEZMÉNYEI lehettek volna! De a történet itt még nem ér véget. Nyilván szóltunk a felszolgáló hölgynek ő pedig egy kis egy ijedtség és bocsánatkérés után hozott helyette egy, az általunk kért roston csirkemellet.
Mikor végeztünk az étkezéssel mely így nyilván hamar véget ért részünkről illendő módon kértük a számlát amit - meglepetésünkre - hiba nélkül meg is kaptunk és felszámolva benne a csere csirkemell és még 2300,- Ft szervízdíj is! Hát innen kezdve hosszan elgondolkodtunk az eseten, egészen a mai napig
A négy fős társaságból ketten (egyikünk korábban, másikunk a mai napig is) a vendéglátó szakmában dolgozik dolgozott. Nem akartuk a NÉBIH felé jelezni a történteket, nem akartunk a panaszkönyvbe beírni, de úgy döntöttünk, hogy a jövendő vendégeket azért figyelmeztetjük jó azért ha felkészülnek egy ebédre vagy vacsorára ezen a helyen!
Mert sérelmezzük, hogy a történtek után egyáltalán számlát mertek kihozni (28 ezer)!
Sérelmezzük, hogy miután barárunk szerencsésen élve megúszta az ebédet a helyette kihozott ételt felszámolták!
Együtt töltendő hosszú hétvégére utaztunk, nem akartuk a saját kedvünket, hangulatunkat rombolni már az indításnál, így nem csináltunk balhét - amit egyébként véleményünk szerint nyugodtan megtehettünk volna - de az a közös megállapításunk, hogy EZ NEM VENDÉGLÁTÁS hanem FELHÁBORÍTÁS!
Nagyon szomorú, hogy ha egy vendéglátó hely mely láthatóan büszke magára ennyire nem tud kezelni egy ilyen majdnem véres helyzetet és hogy egyáltalán ilyen előfordulhat. Az árakról, mely ehhez ráadásként párosul és amiért mindenki minőséget vár ezek után inkább nem is teszünk említést
Ha valaki belegondol az általunk leírt történetbe, biztosan megért minket. Egyszóval, ha betérnek a Dabrókai Csárdába - mely egyeduralkodó a 8-as út mellett igen hosszú távon - döntsék el, hogy bírják-e még úgy 30 km-ig vagy kockáztatnak.
MI BIZTOSAN BE NEM LÉPÜNK ODA TÖBBET!
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Gyenge

Dabrókai Betyár Csárda további értékelései

2022.09.09családjával
Szombati ebédre érkeztünk. Majdnem tele volt az étterem. Amíg vártunk a pincérre összehajtogattuk az asztal terítőt mert elég koszos volt és a hamutartó is tele volt. Mikor a pincér érkezett ezeket elvitte, hozott másikat és az italokat is kihozta kb 10 perc múlva. Akkor rendeltük meg az...
2022.08.15barátokkal
Ha főút arra visz,okvetlen llj meg.Finom ételek, kedves személyzet.Tisztasg rend fegyelem ,ahogy a nagy könyvben meg van irva
2019.08.03gyerekekkel
Legutóbb télen, most pedig nyáron tértünk be egy tesztre. Kint ültünk le. Az étel (két Jókai bableves és két rántott fogas) nem volt rossz. Még csak a kiszolgálás ellen sem emelhetünk kifogást. A bejáratnál valaki klarinétozott, a prímás pedig járta az asztalokat. Nem csak mi, hanem úgy nézett...