Attila az utazó

Attila az utazó adatlapja

Sokat utazom Magyarországon belül hétköznap, hétvégén és ha módom van rá nyilván külfölre is
Legtöbbször párommal megyünk, de nem ritka hogy társasággal. Megyünk autóval, repülővel, mi a legpraktikusabb és sosem főzünk kempingben vagy apartmanban, ebédelünk, vacsorázunk - mi így pihenünk.
Ilyen vagyok
Ár-érték figyelő  •  Luxust szerető utazó  •  Ínyenc  •  Házias ízek kedvelője  •  Magyaros ízek kedvelője  •  Távol-keleti ízek szerelmese  •  Kultúraéhes  •  Vízimádó  •  Mindenevő  •  Kritikus  •  a jót szeretem
Regisztráció2018.06.02
Utoljára itt2022.04.13

Szörnyű 2022. április 13.barátokkal járt itt
Hosszas gondolkodás és közös megbeszélés után úgy döntöttünk, hogy a csárdában történteket nem hagyhatjuk szó nélkül. 2022. április 8-án négyen, két baráti házaspár ebédelni tértünk be menet közben a Dabrókai Csárdába, ahol már jártunk és (eddig) elégedetten távoztunk.
1Ételek / Italok
1Kiszolgálás
1Hangulat
Átlagos 2018. június 2.a párjával járt itt
Érdeklődéssel-és igencsak éhesen- érkeztünk a csárdába, de piszkos asztal, csikkel tele hamutartó fogadott, ami aztán úgy is maradt távozásunkig. Az étel bőséges volt, de semmi extra hosszú várakozas után. Kevés vendég volt ami lehetett volna, de ez sem a konyhát se pincéreket nem zavarta, mindent külön kellett kérni a leveshez (piros paprika helyett chilli egy betyárcsárdában ?
3Ételek / Italok
2Kiszolgálás
3Hangulat
Kiváló 2019. március 5.barátokkal járt itt
Nagyon kellemes szálláshely, a közös helyiségek és mellékhelyiségek kialakítása és tisztasága *5-ös, a szobák egyszerűek de tiszták, egyedül a fürdőszobák kifogásolhatóak - azokra ráférne egy felújítás. A személyzet kedves és udvarias, a reggeli-vacsora ugyan nem "Gundel" szintű, de ezért az árért ne is várjuk el.