Ismét jó helyen

Csaplár Vendéglő KecskemétCsaplár Vendéglő Kecskemét a térképen

Kiváló 2019. júliusban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2019. július 28.
Tavaly nyáron, már volt szerencsém itt vacsorázni. Igazi, magyaros kisvendéglő hangulata van. kilencvenes évekből.
Megmondom őszintén, nagyon leves-párti vagyok. Kettőt is megkóstoltam, illetve hortobágyi göngyölt húst... Még egyszer sem fogott ki rajtam a mennyiség, de itt el kellett csomagoltatnom, durván harmadát. Árazás teljesen korrekt, sőt. Italok, üdítők különösen, még a mi, nógrádi viszonyainkhoz képest is.
Laza, kiváló hangulat uralkodott. Nagyon jól éreztük magunkat. Külön piros pont, teraszon hajnal fél egyig iszogattunk, beszélgettünk, de nem hajtottak el, bár jóval hamarabb van, hivatalos záróra.
Nagyon szeretem a retro-hangulatú, magyaros éttermeket. Aki szintén, annak bátran ajánlom Kecskeméten, a Vacsi közben.

Csaplár Vendéglő további értékelései

2019.01.07gyerekekkel
Interneten választottuk a sok pozitív visszajelzés miatt a Csaplár Vendéglőt. Szűk családi születésnapi ebédre foglaltunk asztalt telefonon ( 4 fő+ 1 gyerek) meglepetésünkre születésnapi díszítés várt bennünket. Először jártunk itt, de a nagyszerű kiszolgálás, az ételek kiváló minősége...
2018.07.06kollégákkal
Kollégákkal jártam ebben magyaros kisvendéglőben. Szó szerint kicsi, kissé retrós, de én is kedvelem az ilyen helyeket. Pincérünk rengeteget dolgozott, mivel két másik társaság is volt. Láthatóan ért a szakmájához. Kedves volt, picit túlzóan. Viszont az általam kért italt megfelelően keverve...
2016.09.20családjával
Népszerű de nagyon egyszerű hely házias konyhával. Egyik fele igazi talpon álló kocsma. A másik fele egy egyszerű, de annál népszerübb házias jellegű konyha. Sajnos a két helységet csak egy függöny választja el. A hely adottságai az ide látogatók számához képest igen kicsi. A teraszon alig lehet...