Meglepetés

Fekete Gólya Vendéglő KecskemétFekete Gólya Vendéglő Kecskemét a térképen

Kiváló 2017. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. október 18.
Uticélként egy jakabszállási vendéglőt jelöltünk meg, de mivel a sor délben a bejárattól 5 méterre állt, továbbmentünk Tőserdő irányába. Kecskemétet elhagyva az útról lettünk figyelmesek egy vendéglőre, párom a következő lehetőségnél már vissza is fordult, hát nézzük meg. Kedves pincérek fogadtak már a bejáratnál. Foglalásunk nem volt (pedig érdemes), de kézségesen felajánlották várjunk egy picit, mindent megoldanak. Egy percet sem vártunk, máris az asztalunkhoz kísértek minket. Rendkívül udvarias, segítőkész a személyzet. Le a kalappal! Hely gyönyörű, igényes. Pincér nem az asztalra tette le egy tányoron a kést-villát (ahogy eddig megszoktuk), hanem mindenkinek megterített. Én egy cigánypecsenyét kértem. Csodálkoztam, hogy miért kapok külön tányért. Mire megérkezett az ebédünk hát rájöttem. Egy óriási fa tálon érkezett a finomság, óriási adat, köret, és ami meglepett, akkora adag savanyúság (uborkasaláta, káposztasaláta, paradicsomsaláta) járt hozzá, hogy az egész család abból falatozott. Étel nagyon finom volt. :) Kellemes zene, születésnaposnak születésnapos zene...... :) Ebéd végeztével lesétáltunk a parkba. Hát csak úgy pislogtam..... puha párnázott fedett ülőkék,fotelok a vendégeknek, játszótér, mini focikapu labdával gyerekeknek, kis tó halakkal, szökőkúttal, illetve egy karám, melyben lovak, pónilovak, csacsik. :) ....és amin a hátast dobtam, amelyik gyereknek kedve volt mehetett pónifogattal! Azóta is a hatása alatt vagyok az egésznek, hogy léteznek még ilyen helyek, és megfizethető!!!! Hármunkra fizettünk borravalóval együtt 8.000 Forintot. Egyszerűen szuper.

Fekete Gólya Vendéglő további értékelései

2023.01.22családjával
Tulajdonképpen nem mi siettünk, hanem inkább minket sürgettek, amiért délidőben csak egy kávét fogyasztottunk. Az étterem kinti része nem volt tele, mégis érződött, hogy "ezt nem illik". A kávé mély benyomást nem hagyott, de a felszolgálók viselkedése inkább. Pedig kellemes helynek néz ki, tágas...
2022.11.12a párjával
Sikerült a mai napon bejutnunk az étterembe ( sokan voltak ott ma is!), ahol ismét nagyon ízletes ételeket ettünk, és udvarias, kedves kiszolgálásban volt részünk.
2022.02.20családjával
- a székből egy szög állt ki,szerencsére nem a gyerekek ültek bele - poharak töredezettek voltak - a WC mellett fél méterre volt az asztalunk,talán ennyire nem kellene minden cm2 kihasználni - a pincér türelmetlen és figyelmetlen volt
Hotel Három Gúnár Kecskemét - Napi árak reggelis ellátással
2024.12.28-ig
Hotel Három Gúnár Kecskemét
Hotel Aquarell Cegléd - Legjobb ár
Hotel Aquarell Cegléd
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással