Csalódás a négy csillag

Három Gúnár Étterem KecskemétHárom Gúnár Étterem Kecskemét a térképen

Átlagos 2016. szeptemberben, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2016. szeptember 21.
Én egymás után két nap is a Három Gúnár étteremben ebédeltem munkatársaimmal, mivel egy munkáltató által fizetett oktatáson ( továbbképzésen ) vettünk a rendezvénytermünkben részt.Maga a rendezvényterem a Hotel részben volt, és hát ezt a részét is szívesen értékelném, de mivel szobában nem voltam, és nem aludtunk ott ezért az kihagyom most, csak az éttermet értékelem.(Hozzáteszem a portán az idősebb úr mikor megérkeztünk az sem tudta melyik bolygón van, nem hogy itt 12 embernek rendezvénye lesz megtartva )
Szóval az étterem..Nagyon szépen kialakított étteremről van szó, a terasz részét kiemelvén ami egy hangulatos vacsora elfogyasztására nagyon is alkalmas.Mellékhelységek tiszták , és jól felszereltek.Kifogásolhatni való viszont a székek és asztal minősége.Lehet szépen megvan díszítve, de azt hittük széttör alattunk a szék annyira nyikorgott a fa szék, és az asztal sem a legstabilabb.
A kiszolgálás viszonylag gyors, de nem hangulatos.Mosolyt az ember ne várjon a pincérektől.Ezen lehetne még javítani.
Na és az ételek, itt a legnagyobb negatívum amit az étterem elszenved.
Azt gondolná az ember hogy mégis egy 4 csillagos étteremről van szó, és nem fordulhat elő az hogy nyersen jönnek ki az ételek a szakácstól, már pedig előfordulhat.
Nem tudom hogy ez megkülönböztetés miatt vagy sem, de érezhetőn kevesebbnek éreztem magam a kiszolgálásnál , nem mint egy betévedt vendég, hanem inkább mint egy melós akinek a főnöke fizeti az ebédjét.
Első nap zöldségleves ?? Nem tudom mert esküszöm csak zeller meg némi répa volt a levesben.A Zeller gumó sem volt már friss.Második fogás sima Cordon Bleu egy kevés hasábkrumplival, meg némi díszítéssel ,desszert valami túrós, savanyú massza a pohárban, amit meg sem tudtam enni.
Második nap gombalevest tálaltak fel nekünk, ami viszonylag még ehető is volt, igaz nem az amire én megszoktam a jó éttermektől, ez inkább csak olyan gyorsan összedobott valami volt.
Leves után valami hús cafat sok sok zöldséggel és díszítéssel a tetején került az asztalunkra.Szerintem Flekken-nek készült csak elrontották, mert annyira inas volt, és sótlan. A zöldségek nyersek volat ! ( Padlizsánt szerintem még el tudtam volna ültetni ha nagyon akarom )
Desszert viszont finom volt.Több fajta jégrém, tejszínhab, finom mandula a tetején ( igaz hozzáteszem, megismerem én az olcsó jégkrém ízét, és a citromos fagylalt,ebben a kompozícióban eléggé lehúzta ).
Összességében betévedni, és megkóstolni egy két ételt talán megéri, de én ha jót akarok enni, és jól fogyasztani, nem ezt a helyet választanám.Főleg hogy az ember 4 csillagtól többet várna.
Egy kis utóirat: Nem tudom milyen lehet a Hotel része, mert szobát nem vettem ki, de sokat elárul a kezeletlen beázás, karcos folyosó falak ( bőröndtől ) , és a lejárt Tűzvédelmi második emeleti ablak vész nyitó szerkezete.

Három Gúnár Étterem további értékelései

2022.09.22gyerekekkel
Egy augusztusi keddi déli órákban úgy gondoltuk hogy ebédelünk egyet egy olyan étteremben amit még nem próbáltunk.A Kecskemét belvárosában voltunk csavarogni és kb 800 méterre a Malom központtól található a Három Gúnár Étterem.Igaz nem csak étterem hanem ****Hotel is,de mi csak étkezni akartunk....
2022.08.19csoporttal
Több rendezvény és konferencia alkalmával voltam itt. Nagyon finom az étel, kedves, profi a kiszolgálás. Ajánlom
2021.06.22a párjával
Kecskeméten ár-érték szempontjából az egyik legjobb hely. Kiváló konyha. Udvarias kiszolgálás. Csodás helyszín: a belváros közepén egy csendes kis oázis. Külön plusz pont jár a hétköznapi és a vasárnapi svédasztalos ebédekért. Gyakori vendégek vagyunk, de még soha nem csalódtunk a helyben....
Hotel Három Gúnár Kecskemét - Napi árak reggelis ellátással
2024.12.28-ig
Hotel Három Gúnár Kecskemét
Hotel Aquarell Cegléd - Legjobb ár
Hotel Aquarell Cegléd
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással