Egy kiváló vacsora és ...

Kecskeméti Csárda és Borház KecskemétKecskeméti Csárda és Borház Kecskemét a térképen

Kiváló 2019. szeptemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. október 4.
Szeptemberben újra felkerestük az éttermet. Legutóbb ebédeltünk most viszont vacsorázni tértünk be.Ugyanaz a szívélyes fogadtatás várt minket mint legutóbb. Pillanatok alatt asztalt kaptunk és egy kiváló pincért.Azonnal megkaptuk az étlapot és hamar a kért italokat. Az ételek választéka fantasztikus. Rendeltünk és rövid időn belül megkaptuk a vacsoránkat. a fogások íze hibátlan volt , az adagok pedig hatalmasak. A pincérünk kifogástalanul végezte munkáját, nem kellet várnunk semmire sem.Nagyon jól éreztük magunkat, mindenkinek csak ajánlani tudom a helyet.Szeretném még elmondani,hogy a lányunk a következő napon ment férjhez itt Kecskeméten. A lánykiadónkat az étterem csapata abszolválta. Ők rendezték be és díszítették a helyszínt. A felszolgált ételek és italok minősége és mennyisége messze meghaladta az elvártakat. A kiszolgálás hibátlan, és nagyon kedves volt. Egy igazán profi, jól működő gárda. Nagyon hálásak vagyunk a fantasztikus munkáért. Csak ajánlani tudom Őket mindenkinek!

Kecskeméti Csárda és Borház további értékelései

2023.01.27családjával
A csárda beltere szívet melengető, rusztikus, hangulatos, giccsmentes, szeretnivaló. Fából készült népies székek, az asztalokon kékfestő terítő, a falakat népi kerámiák díszítik. A Házi áldás sorait is jó érzés volt olvasni az egyik falvédőn. A honlapról megtudhatjuk, hogy az étteremnek egy 170...
2022.01.21gyerekekkel
Én a kis szűkebb családommal évek óta visszajárok ide.Azt hiszem ez már önmagában is egy pozitív kritika, de a pontozás alapján is látni lehet, hogy egy színvonalas, kedves étterem.Bár kinek szívesen ajánlom, aki a szolíd, Magyaros hangulatú helyeket kedveli.
2020.05.12családjával
Az elmúlt években több alkalommal jártunk az étteremben, már telefonon is rendkívül udvariasan fogadták az asztalfoglalást. A csárda hangulata megalapozza a betérő vendég hangulatát, ezt fokozza a felszolgálók kellemes stílusa. Az étlapon hatalmas a választék, az ételek bőségesek, igazán...
Hotel Három Gúnár Kecskemét - Kettőnk titka
Kettőnk titka
Hotel Három Gúnár Kecskemét
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással