Megint egy kiváló étterem Kecskeméten

Kert Étterem Caffé & Grill KecskemétKert Étterem Caffé & Grill Kecskemét a térképen

Kiváló 2022. decemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2023. január 6.
Úgy alakult, hogy megint Kecskeméten jártunk a két ünnep között.Ezért gondoltuk kipróbálunk egy olyan éttermet ahol még nem jártunk.A választásunk a Kert Étteremre esett.Igaz most 7 személyre kellett asztalt találnunk,de szerencsénkre ez itt sikerült.
Amikor megérkeztünk a pincér hellyel kinált bennünket.Mindenki kiválasztotta hogy mit szeretne enni.
A választásunk a Baconbe göngyölt csirkecombokra,Kert tál 2 személyre,Szárnyas fatál 2 személyre és "Batman" spagettijére esett.Minden étel nagyon szépen,gusztusosan volt elkészítve,A 2 szeméyes tálakhoz kaptunk kapros-,és fokhagymás joghurtos mártást is.
A személyzet nagyon kedves volt a hely tiszta és jól berendezett.
Mindennel meg voltunk elégedve.Csak ajánlani tudom.
Kert Étterem Caffé & Grill Kecskemét - EgyébKert Étterem Caffé & Grill Kecskemét - EgyébKert Étterem Caffé & Grill Kecskemét - EgyébKert Étterem Caffé & Grill Kecskemét - EgyébKert Étterem Caffé & Grill Kecskemét - EgyébKert Étterem Caffé & Grill Kecskemét - Egyéb

Kert Étterem Caffé & Grill további értékelései

2019.12.18kollégákkal
Lezárult egy nagy projekt, és az év is végéhez közeledünk. Itt volt a szokásos, céges vacsoránk ideje. Ismét Kert és Grill lett a helyszín. Főnökünk annyira meg volt elégedve a hellyel, hogy pár családi, üzleti rendezvényét is itt tartotta. Nem véletlenül. Csak jókat tudok mondani. Igen korrekt...
2019.03.10a párjával
Az interneten böngészve jutottam el az étteremhez, és a honlapjuk áttanulmányozása után, azonnal a kipróbálandó helyek listájára került. Mivel nem helyi lakosok vagyunk,így csak az alkalomra kellett várni,ami két napja bekövetkezett. A párommal déltájban látogattuk meg az éttermet.A hely méretét...
2018.12.30kollégákkal
Előbbre kellett hoznunk a céges, évzáró vacsorát. A nyáron megismert hely már foglalt volt, így kipróbáltuk ezt. Emeleti különteremben foglaltunk helyet, jó 20 fővel. Italok megrendelése gyorsan lezajlott. Főnökünk jelezte, hogy tálakat rendelt, de ki-hogy gondolja. Nos, nem akartam különcködni,...
Hotel Három Gúnár Kecskemét - Napi árak reggelis ellátással
2024.12.28-ig
Hotel Három Gúnár Kecskemét
Hotel Aquarell Cegléd - Legjobb ár
Hotel Aquarell Cegléd
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással