Úton a nyaralához

Rigó Vendéglő KecskemétRigó Vendéglő Kecskemét a térképen

Kiváló 2020. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. augusztus 10.
Nyaralni indultunk Kiskőrösre, Kecskemét után megálltunk ebédelni. Törökfái, Matkópuszta után. Nagyon ízletes ragu levest, csülköt és csirkemellet ettünk. A kiszolgálást kiváló volt, igaz nem is voltak túl sokan .
Az árak megfelelőek voltak, közepes árkategóriával.
Nagyon hangulatos teraszon, árnyékos helyen foglaltunk helyett.
Mindenkinek csak ajánlani tudom

Rigó Vendéglő további értékelései

2021.06.23barátokkal
A Kecskemét külterületén működő Rigóba beülni felér egy időutazással. A beltér tiszta, rendezett, de elég személytelen és hangulattalan, a kínálat és az árak visszarepítenek néhány évet. Pontosabban a kínálat 30-40 évet, az árak kb. tízet. Adnak kis adagot is, mely egyébként felér egy...
2020.07.24egyedül
Vasárnap reggel 1/2 9 körül álltam meg az 54-es út melletti Rigó vendéglönél. Reggeli ajánlat a pult mögül rántott húsos szendvics volt. Tojásrántottára gondoltam válaszoltam. A konyha csak fél 10-kor nyit, szomorított el a pultos. A hatást látva így folytatta: Tudja mit, megcsinálom. Tíz perc...
2013.06.08a párjával
Az étterem jó helyen van ételek ízletesek bőségesek a kiszolgálás kiváló.A hely tágas nem füstös az ételeket frissen készítik úgy gondolom legalább is az ízük ezt mutatja én magam is szeretek főzni ezért talán túlzottam is kemény kritikus vagyok.De itt szerintem minden jó volt. Az italok hidegek...