Ahol a szélkerekek csalogatják be az embereket

Szélmalom Csárda KecskemétSzélmalom Csárda Kecskemét a térképen

Kiváló 2017. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. március 18.
A héten jártunk arra és éppen éhes gyomorral. A nagy robosztus szélmalom kerekei betölthették volna funkciójukat, mert iszonyatos széljárás volt.De! Más lett a funkciója! Éhező embereknek ad nagyon finom ételeket. Mivel még nem jártunk itt inkább a korgó gyomrunk invitált be ebédelni. Egy szikra hely nem volt az étteremben. A felszólgálók látván az aggodásunkat, azonnal készségesen körbefogtak és megoldást kerestek. van még ilyen magyar földön! A vendég az vendég! Perceken belül helyet találtunk. Ami dícséretes: alig telt el negyed óra és a finomságok ott voltak előttünk. A felszólgáló dícséretes ötöst érdemelt volna tőlünk, ha osztályozni kellett volna. Az ételek minőségben is és árban is kífogásolhatatlanok voltak. Régi,öreg csárda éttermében étkezni bármikor visszatérünk.Próbáld ki! Nem bánod meg!

Szélmalom Csárda további értékelései

2024.01.28családjával
Hangulatos szép hely . Jó parkolási lehetőség némelyik nagyobb vendéglátó egységet fölözi nagyon kedvesek voltak a felszolgálók s gyorsak voltak .
2020.02.25gyerekekkel
Klasszikus magyar ételeket kínáló csárda. Kifejezetten jó a pacal és a halászlé, ízre, állagra egyaránt. Jó rántott borjúláb és a palacsinta. Kriminális, elsózott, állagproblémás, vaj nélküli vagy kevés vajat tartalmazó krumpli püré. Mintha nem ugyanazon a konyhán készült volna. Két pincérünk...
2019.12.17gyerekekkel
Karácsony előtt ismét Kecskeméten jártunk és ismét betértünk a Szélmalom csárdába.Most csak négyen mentünk.Olyan ételeket választottunk amiket a múltkor csak kinéztünk,de nem kóstoltunk meg. Most sem csalódtunk.Hatalmas adagok voltak és nagyon szépen,gusztusosan voltak tálalva,díszítve.Többek...
Hotel Három Gúnár Kecskemét - Napi árak reggelis ellátással
2024.12.28-ig
Hotel Három Gúnár Kecskemét
Hotel Aquarell Cegléd - Legjobb ár
Hotel Aquarell Cegléd
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással