Kecskeméti kirándulás betetőzése!

Szélmalom Csárda KecskemétSzélmalom Csárda Kecskemét a térképen

Kiváló 2014. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. október 14.
2014. október 11.-én jártunk ebben a csárdában.
Miután a feleségem kitalálta, hogy még nem járt Kecskeméten, szombaton elmentünk megnézni a várost, a vadasparkot és úgy döntöttünk, hogy keresünk egy jó kis vendéglőt, ahol jót tudunk ebédelni.
Miután a programokon túljutottunk, éreztük, hogy közeleg az ebédidő, mert mindkettőnk kezdett megéhezni.
Elmentünk tehát a fent említett csárdába. Belépésünk után 30 másodperccel, már az asztalnál ültünk, mintha vártak volna minket. Rögtön kaptunk étlapot és kezdetét vette a válogatás, keresgélés. Hihetetlen , hogy hányféle étel közül lehetett választani.
A feleségem egy betyár tálat kért, jómagam pedig megkérdeztem, hogy egy kétszemélyes "Csülök pékné módra " fogást lehetne-e egy személyes adagként rendelni. A felszolgáló előzékenyen közölte, hogy természetesen.
Mintegy 20 perc sem telt el, máris előttünk volt a friss, gőzölgő illatos ebéd. Hihetetlen mennyiség volt . Én azt hiszem, hogy kaptam egy egész hátsó csülköt.
Miközben fogyasztottuk ebédünket, észrevettük, hogy minden vendégük egy kis nejlonzacskóba csomagolt valamivel távozik.
Kis híján megtudtuk, hogy mi volt az.Miután az adag akkora volt, hogy egyikünk sem volt képes megenni, becsomagoltattuk és elvittük magunkkal haza. Nos, hát ez volt az a bizonyos csomag.
Hihetetlen mennyiségek, finom, magyaros ízvilág, hozzáértő, gyors precíz kiszolgálás és csodálatos hangult jellemzi ezt a csárdát.
Csak javasolni tudom mindazoknak, akik szeretik a retro magyar ételeket, ízvilágot. Nem szeretek túlozni, de azt hiszem életemben ilyen finomat nem ettem még. Aztán az elvitt maradékot (kb. az adag fele) másnap elfogyasztottam vacsorára.
A zsebünk nem ürült ki, nagyon finomat ettünk és nagyon jól éreztük magunkat.
Nagyon köszönjük ezt a szép , finom és sok ebédet. Ha tehetjük és erre járunk, biztosan visszatérünk.
Csupán annyit jegyeznék meg, hogy el kéne intézniük, hogy az MKB SZÉPKÁRTYÁT is el tudják fogadni.

Szélmalom Csárda további értékelései

2024.01.28családjával
Hangulatos szép hely . Jó parkolási lehetőség némelyik nagyobb vendéglátó egységet fölözi nagyon kedvesek voltak a felszolgálók s gyorsak voltak .
2020.02.25gyerekekkel
Klasszikus magyar ételeket kínáló csárda. Kifejezetten jó a pacal és a halászlé, ízre, állagra egyaránt. Jó rántott borjúláb és a palacsinta. Kriminális, elsózott, állagproblémás, vaj nélküli vagy kevés vajat tartalmazó krumpli püré. Mintha nem ugyanazon a konyhán készült volna. Két pincérünk...
2019.12.17gyerekekkel
Karácsony előtt ismét Kecskeméten jártunk és ismét betértünk a Szélmalom csárdába.Most csak négyen mentünk.Olyan ételeket választottunk amiket a múltkor csak kinéztünk,de nem kóstoltunk meg. Most sem csalódtunk.Hatalmas adagok voltak és nagyon szépen,gusztusosan voltak tálalva,díszítve.Többek...
Hotel Három Gúnár Kecskemét - Napi árak reggelis ellátással
2024.12.28-ig
Hotel Három Gúnár Kecskemét
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással