fredi1952
Fotói
16 fotó

fredi1952 adatlapja

62 éves férfi vagyok. A feleségemmel nagyon szeretünk az országon belül meglátogatni különböző panziókat, szállodákat, fürdőket. Közben természetesen felkeresünk éttermeket, büféket, hogy ebédeljünk, vacsorázzunk.
Viszonylag elég sok helyen megfordultunk és elég sok vendéglátó helyet meglátogattunk.
Örülök, hogy létezik ez az oldal, ahol elmondhatom kellemes illetve kevésbé kellemes tapasztalatomat és így talán segítséget tudok nyújtani nyaraló társaimnak, hogy hol lehet igazén jókat enni, inni, hol tudja az ember igazán jól érezni magát.
Sajnos az egyik értékelésem olyannyira rosszul érintette a szállás tulajdonosát, hogy egy kicsit elment a lelkesedésem, amikor megfenyegetett, hogy beperel. Amit írtam, mind igaz volt és csupán azért vetettem le az értékelést, mert nem szerettem volna pereskedni.
Nagyon jó lenne elejét venni az ilyen reagálásoknak.
Mint azt a fenti rovatban írtam, nyaralás illetve kirándulás közben szoktunk megéhezni és ilyenkor kertesünk olyan helyeket, ahol éhségünket és szomjúságunkat csillapítani tudjuk.
Néha az interneten találunk kuponos akciókat és azokat ha tehetjük kihasználjuk.
Ilyen vagyok
Ínyenc  •  Nyugalomra és csendre vágyó  •  Természetbarát  •  Húsimádó  •  Édesszájú  •  Házias ízek kedvelője  •  Tésztakedvelő  •  Magyaros ízek kedvelője  •  Kuponvadász  •  Gyógyvízben ázó
Regisztráció2014.04.30
Utoljára itt2018.01.13

Kiváló 2014. november 24.a párjával járt itt
Galyatetőn töltöttünk el pár napot a feleségemmel. Mivel Galyán csak vastag pénztárcával lehet ebédelni menni, ezért még itthon kinéztünk egy - két közeli éttermet. Ezek közé tartozott a Vöröskő étterem is. Érkezésünkkor elkeseredtünk, mert úgy nézett ki, hogy az étterem be van zárva.
5Hangulat
Kiváló 2015. május 25.a párjával járt itt
Szentendréről haza felé menet feleségemmel betértünk ebbe az igazi kis retro étterembe. A hangulata pont a kicsi méretei miatt érezhető. Kellemes kis hely jó kajákkal, előzékeny kiszolgálással és akkora étel adagokkal, hogy kénytelen voltam becsomagoltatni a jó felét. Feleségem Rántott ponty patkót rendelt, jómagam pedig Mátrai borzast.
5Hangulat
Felhasználó fényképei:
Viking Étterem Pomáz - Viking Étterem Pomáz - Viking Étterem Pomáz -
Kiváló 2014. július 20.családjával járt itt
Egyházi esküvőnket Sukorón a református templomban tartottuk. Utána a résztvevő családtagokkal ellátogattunk a fent említett csárdába. Előre lefoglaltuk az asztalt. Már vártak minket. Miután rendeléseinket leadtuk, beszélgettünk, majd nem sok idő múlva megjöttek a várva várt ételek.