Őszinte vagy sem?

Szablya Étterem KerepesSzablya Étterem Kerepes a térképen

Átlagos 2017. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 17.
Gödöllőről tartottunk visszafelé a fővárosba, és útközben szerettünk volna megállni enni a családdal. Amit az internetes térkép mutatott, azt nem találtuk meg, talán már bezárt az a hely, így amikor az út mellett megláttuk a Szablya Éttermet, próba szerencse alapon tértünk be ide. A teraszon többféle kerti sütő, grillező, vaslap szerkentyűket láttunk, de már nem voltak beüzemelve.
A belső tér kellemes, egyszerű berendezés, az asztalok közel vannak egymáshoz, helytakarékosan. A gyerekek egyből odafutottak a kis játszósarokhoz. Az örömük még fokozódott, amikor a pincér úr megengedte nekik, hogy közösen készítsenek el egy kancsó limonádét. Étlapot nem kaptunk, viszont érdeklődő kérdésünkre egy vegyes tálat (2250 Ft/ fő, összesen 6750 Ft, körettel együtt) ajánlott, melyen többféle BBQ hús szerepel. Ezt kértünk 3 személy részére, mondván ez a mennyiség bőségesen elegendő lesz a számunkra. Pluszban kértünk még egy adag steak burgonyát. Az ételek viszonylag hamar érkeztek, kb. annyit kellett várni, amíg az adag burgonya megsült, ez tűzforrón érkezett. A BBQ húsokat a kinti sütőkben készítették, még érkezésünk előtt. A húsok nekem összességében bejöttek, de túl intenzív volt a fűszerezésük a gyerekeknek és a húsfajták aránya sem volt éppen ideális a számunkra. Oldalas, tarja, flekken, karaj volt abszolút túlsúlyban, míg csirkemellből csak 2 kisebb szelet jutott, a gyerekeknek pedig az lett volna a legjobb. A sertéshúsok elég zsírosak voltak, közel sem színhús. Két mártás tartozott a BBQ tálhoz, ezek is felnőtteknek "szóltak", paradicsomos-hagymás és csípős barbecue. Erre is igaz volt, amit korábban írtam, nekünk, felnőtteknek abszolút megfelelt, de a gyerekeknek (ovisokról van szó) kevéssé. A pincér úr jó szívvel ajánlott néhány desszertet, viszont volt, amiről elég határozottan lebeszélt bennünket, bármit is jelentsen ez. Két fagyikelyhet (750 Ft), egy somlói galuskát (790 Ft) és egy adag nutellás palacsintát kértünk. A palacsintában lévő nutella (vagy inkább ahhoz hasonlatos olcsóbb mogyorókrém) avas szagú és áthatóan rossz ízű volt, érintetlen maradt. Ezt nem is számolták fel, viszont annyi magyarázatot kaptunk, hogy pedig tegnap vették a boltban. Ilyen melegben persze bárhol történhetett hiba, viszont ahogy mi egyből éreztük a kellemetlen szagot, szerintem aki készítette az ételt, elvileg annak is éreznie kellett volna. Mindegy, anyagilag nem "károsodtunk", viszont egy gyerek desszert nélkül maradt. Az idő a desszert rendeléssel, várakozással, nutellával, majd a végén a fizetéssel nagyon elhúzódott. Bankkártyát elfogadnak, kötelező szervizdíj nincs.
Így pár nappal visszanézve, ambivalens érzéseim vannak.
Szablya Étterem Kerepes - Étel/italSzablya Étterem Kerepes - Étel/italSzablya Étterem Kerepes - Étel/italSzablya Étterem Kerepes - Külső képSzablya Étterem Kerepes - Külső képSzablya Étterem Kerepes - BelsőSzablya Étterem Kerepes - Étel/italSzablya Étterem Kerepes - Étlap/itallapSzablya Étterem Kerepes - BelsőSzablya Étterem Kerepes - Külső képSzablya Étterem Kerepes - BelsőSzablya Étterem Kerepes - Étel/italSzablya Étterem Kerepes - BelsőSzablya Étterem Kerepes - Étel/italSzablya Étterem Kerepes - MosdóSzablya Étterem Kerepes - Étlap/itallapSzablya Étterem Kerepes - Étlap/itallapSzablya Étterem Kerepes - Étlap/itallapSzablya Étterem Kerepes - Étlap/itallapSzablya Étterem Kerepes - Étlap/itallapSzablya Étterem Kerepes - BelsőSzablya Étterem Kerepes - Külső képSzablya Étterem Kerepes - Külső képSzablya Étterem Kerepes - Étel/italSzablya Étterem Kerepes - Étel/italSzablya Étterem Kerepes - Étel/italSzablya Étterem Kerepes - Külső képSzablya Étterem Kerepes - Étel/italSzablya Étterem Kerepes - BelsőSzablya Étterem Kerepes - Étel/ital

Szablya Étterem további értékelései

2022.03.19gyerekekkel
Senkinek nem ajanlom. Borzaska, enyhen feketes szinu allott krumplibol keszult. A sult krumpli tocsogott a zsirban es nem volt friss. Tobbet szamlotak fel a szamlan mint ami az etlapon fel volt tuntetve.
2022.02.13a párjával
Rendeltünk ebédet a hölgy aki fel vette a rendelést rendkívül kedves volt!! Meg érkezett a futár kedves aranyos udvarias fiatalember!! Böségtálat rendeltem mennyei volt akkora adag rendkívül finom volt rajta minden!!! Köszönjük szépen a kedves munkájukat maradunk a vendégük!!! Hálás köszönet
2019.03.03a párjával
Kifejezetten BBQ húsai kipróbálása érdekében mentünk a Szablyába, bár az étlap szerint rengeteg más finomság is van. Azért ettünk levest is, a húsleves és a vargányás burgonyakrémleves is nagyon finom volt. A húsok közül a császár és az oldalas szintén nagyon finom, porhanyós volt, érződött...