Először, de nem utoljára

Halászcsárda KeszthelyHalászcsárda Keszthely a térképen

Kiváló 2018. novemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. november 3.
Vegyes érzésekkel mentem az étterembe, hallottam róla jót és rosszat is.
Az első benyomásom pozitív volt, szép berendezés, tisztaság, udvarias személyzet, az étlap választékos.
Mi kétszemélyes haltálat kértünk, amit nem is bántunk meg. Gusztusosan tálalták, és minden egyes falat nagyon ízletes volt. Akkora adagot kaptunk, hogy a maradékot becsomagoltattuk, és plusz egy vacsoraadag kitelt belőle. Sőt még kértünk elvitelre egy vegyes halászlevet is, ami szintén finom volt.
A mellékhelyiség is tiszta volt, látszik, hogy odafigyelnek a rendre.
Sok izgalmas fogás van még az étlapon, úgyhogy mi biztosan visszatérünk ide.
Mindenképp ajánlom másnak is, ha igényes helyen ízletes ételeket szeretnének enni.
Halászcsárda Keszthely - Külső képHalászcsárda Keszthely - Külső képHalászcsárda Keszthely - EgyébHalászcsárda Keszthely - BelsőHalászcsárda Keszthely - Étel/italHalászcsárda Keszthely - Étel/ital

Halászcsárda további értékelései

2023.11.04egyedül
A halászlé minősége nem is emlékeztetett az évekkel ezelőttire, híg volt, tartalmatlan, nem méltó a helyhez. Túrós palacsinta címén diósat kaptam, tejföllel bőven leöntve: a túróshoz jó a tejföl, a dióshot csokiszosz járt volna. Reklamációmra kicserélték. Összefoglalva: a környzezet igényes, de...
2021.10.02családjával
Ebédelni tértünk be, és nagyon kellemesen csalódtunk. A kiszolgálás tökéletes, a személyzet kedves. Az ételek italok finomak voltak, és nem sokat vártunk rá. Kinézetre is csábító volt minden. A mosdó tiszta, felszerelt. A kerthelyiségben voltunk, de benn is szívesen leülnék, nagyon látványos....
2021.09.04gyerekekkel
Nyaralásunk alkalmával egyik vacsorához ezt a Csárdát választottuk, mert a kis csapatunk halászlevet szeretett volna mindenképpen enni. Nagyon hangulatos kívülről - belülről, egyből a Hortobágyi Csárda jutott róla eszembe - nem véletlenül. :) Kint ültünk le, bár kicsit a pincér hozzánk állása nem...