Keszthelyi kerthelyiség

LaKoma Étterem & Magyar Feltalálók Múzeuma KeszthelyLaKoma Étterem & Magyar Feltalálók Múzeuma Keszthely a térképen

Kiváló 2017. júniusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. június 11.
Az ittjartam minősítése alapján választottam a helyet. Néhány száz métert kellett menni a belvárosi templomtól, de megérte. Pont olyan helyre érkeztünk, amire vágytam. Hangulatos kerthelyiség várt tele virágokkal, futó növényekkel és egy kis tavacskával. Amikor érkeztünk, csak egy asztalnál ültek (14 óra). Így a pincér szinte csak velünk foglalkozott. Visszafogottan udvarias volt és előzékeny. A várakozás idejére ég káposztás pogácsát is kaptunk. Bőséges a választék, alig tudtunk dönteni. Amíg az ételek készültek, megtekintettem a belső helyiségben lévő kiállítást. Minden elismerésem annak, aki ezt összeállította. A tárlat végigvezet gyakorlatilag az összes magyar feltalálón egy kis életrajzi bemutatással és a kiállítási tárgyakon keresztül. Az elkészült ételek nagyon ízletesek voltak és szépen tálaltak. A Zalai finomfalatok vitték a prímet. Ezt mindenkinek meg kell kóstolni, aki Zalába látogat. A végén egy kis kockadobással még az ingyen ebéd lehetősége is megcsillant, de Fortuna ezúttal nem kedvezett nekünk. De összességében mindennel meg voltunk elégedve és egy igazán nagyon nyugodt, kellemes helyen tölthettük el a kora délután. Ja, és akkora zsúfoltság sem volt, mint a part menti éttermekben. A kisgyerekeknek pedig kis rajzasztal is rendelkezésre áll.

LaKoma Étterem & Magyar Feltalálók Múzeuma további értékelései

2018.02.18a párjával
Tavaly nyáron jártam itt párommal. Egy kicsit messzebb van a strandtól,de pont emiatt sokkal nyugodtabb,csendesebb a hely. Szép a kert, tele van virágokkal. Mi kint a teraszon ültünk le. Az ételválaszték pont megfelelő volt. A kiszolgálás nem volt tolakodó, kedvesek voltak és gyorsak. Mind a...
2017.08.15családjával
Tavaly maximalisan meg voltunk elegedve , ezert valasztottuk iden is a nyaralasunk alkalmaval, amit nagyon megbantunk! A vizezett almale , szorpbol keszult cola ami szamunkra ujdonsag volt a tavalyihoz kepes. Az adagok is szinte a felere csokkentek. A pincer automatikusan kiszamolta maganak a...
2017.08.14gyerekekkel
Családi ebédet költöttünk itt. Bár sok vendég étkezett, a pincérek gyorsak és udvariasak voltak. Ketten menüt kértünk (igen jó volt a vörösboros szarvas dödöllével), ketten a'la carte étkeztek. 20 perc múlva az asztalon volt a kért étel. Már evés közben felfigyeltünk rá, hogy a fizető vendégekhez...