Kiváló étterem

LaKoma Étterem & Magyar Feltalálók Múzeuma KeszthelyLaKoma Étterem & Magyar Feltalálók Múzeuma Keszthely a térképen

Kiváló 2017. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 14.
Családi ebédet költöttünk itt. Bár sok vendég étkezett, a pincérek gyorsak és udvariasak voltak. Ketten menüt kértünk (igen jó volt a vörösboros szarvas dödöllével), ketten a'la carte étkeztek. 20 perc múlva az asztalon volt a kért étel. Már evés közben felfigyeltünk rá, hogy a fizető vendégekhez a pincér kihoz egy dobókocka szettet. Amikor mi kerültünk sorra, kiderült hogy minden vendég megpróbálhatja: ha kijön a három hatos, akkor az ő fogyasztását az étterem fizeti. Kicsi fiam kidobta...
LaKoma Étterem & Magyar Feltalálók Múzeuma Keszthely - Egyéb

LaKoma Étterem & Magyar Feltalálók Múzeuma további értékelései

2018.02.18a párjával
Tavaly nyáron jártam itt párommal. Egy kicsit messzebb van a strandtól,de pont emiatt sokkal nyugodtabb,csendesebb a hely. Szép a kert, tele van virágokkal. Mi kint a teraszon ültünk le. Az ételválaszték pont megfelelő volt. A kiszolgálás nem volt tolakodó, kedvesek voltak és gyorsak. Mind a...
2017.08.15családjával
Tavaly maximalisan meg voltunk elegedve , ezert valasztottuk iden is a nyaralasunk alkalmaval, amit nagyon megbantunk! A vizezett almale , szorpbol keszult cola ami szamunkra ujdonsag volt a tavalyihoz kepes. Az adagok is szinte a felere csokkentek. A pincer automatikusan kiszamolta maganak a...
2017.07.23csoporttal
Egy szó:Pocsék. Az ár alapján sokkal többre számítottunk. Előre megrendelt menü volt a csoportnak. Hústál...az a tál abból állt,hogy egy 13 dekás íztelen csirkemell,1mini panírozott brokkoli,2 nagyon kicsi beazonosíthatatlan krumplis bundás valami...meg egy kicsi rántott valami. Köretnek száraz...
Nussbaum Panzió Keszthely - Napi árak teljes előrefizetéssel
Napi árak teljes előrefizetéssel
2024.09.01-ig
Nussbaum Panzió Keszthely
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel