xgage étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg xgage értékeléseit!

Olvasd el xgage étterem értékeléseit!

Értékelt: 2018. augusztus 21. - 4 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A Vinye-felé vezető úton találtuk ezt az éttermet. Küllemére kicsit retro, kicsit olyan "komplex falusi egység" (árulnak süteményeket és fagylatot is). Az egyik sarokban gyermek-játszó került kialakításra. A kiszolgálás kedves, bár minimalista - szerintem ketten lehettek a személyzetből jelen. Az ételek kicsit lassan készültek, de megérte a várakozás!
Értékelt: 2018. augusztus 13.
Érdemes volt az augusztusi melegben felmenni a domboldalban fekvő étterembe. Az étlap bőséges kínálatában számos "nem-szokványos" fogás is szerepel. Mi olaszos hangulatban pizzát és lasagne-t kértünk. Az italokból - sajnos - csak az alkoholmenteseket tudtuk tesztelni. Azokkal elégedettek voltunk. Az ételeket hamar megkaptuk a nagyon kedves személyzettől.
Hamisítatlan bakonyi -

Cuha Völgye Étterem Zirc

Értékelt: 2018. augusztus 13.
A családdal tértünk be ebbe a kis étterembe. Az ételek között egyből feltűntek a térségi specialitást jelentő gombás fogások. A gyerekek rántott húst/sajtot kértek, a szülők megelégedtek egy-egy nagy adag levessel. A kiszolgálás gyors volt, a személyzet nagyon kedves és segítőkész. Nagyon sokan étkeztek itt, voltak akik ételhordókkal is érkeztek.
Értékelt: 2018. augusztus 13. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Miután a másik étteremben nem kaptunk asztalt "kényszerből" látogattunk ide. Az étlap - elsőre - nem ígért sokat: túltengtek a frissensültek. Pozitívan csalódtunk minden tekintetben. Az egyszerű ételek igen finomak voltak és ízlésesen tálalva kaptuk őket. A gyerek-adagok egy-egy felnőttnek is elegendőek volnának. A személyzet rendkívül kedves és barátságos volt.
Értékelt: 2018. augusztus 13.
Az ajánlások miatt kerestük fel a helyet. Az első alkalommal csak a kerthelyiségben volt hely, de ott nyüzsögtek a darazsak. Az ételt végül két külön kétszemélyes asztalnál odabent fogyasztottuk el. Az ételek mind nagyon finomak voltak, a mennyiséggel sem volt probléma. A személyzet kedves és humoros volt (viccek olvashatók az étlap végén is).
2017. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2017. augusztus 14. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Családi ebédet költöttünk itt. Bár sok vendég étkezett, a pincérek gyorsak és udvariasak voltak. Ketten menüt kértünk (igen jó volt a vörösboros szarvas dödöllével), ketten a'la carte étkeztek. 20 perc múlva az asztalon volt a kért étel. Már evés közben felfigyeltünk rá, hogy a fizető vendégekhez a pincér kihoz egy dobókocka szettet.
Hűvös oázis a kánikulában -

Hangulat Étterem és Panzió Vácrátót

2017. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2017. augusztus 4.
Előre készültünk a helyre, tájékozódtunk. Tudtuk, hogy meleg lesz a Botanikus Kert meglátogatása közben. A Hangulatban klímát ígértek és meg is kaptuk. Két felnőtt és két gyerek alkotja a családunkat. Nem könnyű olyan helyet találni, amivel mindenki elégedett. Ez ilyen volt. A kiszolgálás gyors és kedves. A Hölgynek volt külön jó szava a Gyermekekhez is.
Nomen est Omen -

Bajnok Étterem Szolnok

2016. novemberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2016. november 5. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Nagyfiammal ebédeltünk itt egy őszi hétköznapon. Mérhetetlenül igényes pincehelyiségben foglaltunk helyet. A pincér nagyon kedves és előzékeny volt. Megtudhattuk, hogy a Séf '93 óta a helyén van. . . Inni meggyszörpöt és spéci limonádét kértünk. Már csak ezekért is érdemes lett volna bejönni. . .
Utas-ellátás: emberségből öt csillag -

Utasellátó Kávéház & Bisztró Budapest

2016. júliusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2016. július 31.
Nyár közepén, egy olyan napon jártunk itt két gyerek és három felnőtt, amikor a Vasúttörténeti Parkba ingyenesen lehetett bemenni. Volt tömeg bőven. A választék valóban nem túl bőséges, de nekünk megfelelt a rántott hús/sajt plusz köret és savanyúság kombináció. Az italok között is sikerült mindenkinek választani. Az ételek megfeleltek, a kávé kifejezetten jó volt.
Szolid báj a Kunságban -

Horváth-Kert Vendéglő Kisújszállás

2016. júniusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2016. július 1. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Nagyfiammal jártunk az Étteremben pár nappal ezelőtt. Megtetszett az igazi mezővárosi hangulat, a kerthelyiség. A bizalmat csak fokozta, hogy elég nagy volt a forgalom. A legtöbben - lévén a déli órákban látogattunk oda - a menüt vették és ették. Elégedetlen vendéget mi nem láttunk. Mi egy étlapról rendelhető levest és desszertet választottunk.