Kellemes hely

LaKoma Étterem & Magyar Feltalálók Múzeuma KeszthelyLaKoma Étterem & Magyar Feltalálók Múzeuma Keszthely a térképen

Kiváló 2017. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. február 18.
Tavaly nyáron jártam itt párommal. Egy kicsit messzebb van a strandtól,de pont emiatt sokkal nyugodtabb,csendesebb a hely. Szép a kert, tele van virágokkal. Mi kint a teraszon ültünk le. Az ételválaszték pont megfelelő volt. A kiszolgálás nem volt tolakodó, kedvesek voltak és gyorsak. Mind a ketten főételt rendeltünk körettel és savanyúsággal meg egy kis üdítővel. Kb. 6000 pár száz forintot költöttünk el,ami egy átlagos éttermi költekezésnek minősül szerintem. Az adagok nagyok voltak, egyikünk sem maradt éhes :) A végén sajnos nem sikerült a kockadobás :),de ez legyen a legnagyobb baj.

LaKoma Étterem & Magyar Feltalálók Múzeuma további értékelései

2017.08.15családjával
Tavaly maximalisan meg voltunk elegedve , ezert valasztottuk iden is a nyaralasunk alkalmaval, amit nagyon megbantunk! A vizezett almale , szorpbol keszult cola ami szamunkra ujdonsag volt a tavalyihoz kepes. Az adagok is szinte a felere csokkentek. A pincer automatikusan kiszamolta maganak a...
2017.08.14gyerekekkel
Családi ebédet költöttünk itt. Bár sok vendég étkezett, a pincérek gyorsak és udvariasak voltak. Ketten menüt kértünk (igen jó volt a vörösboros szarvas dödöllével), ketten a'la carte étkeztek. 20 perc múlva az asztalon volt a kért étel. Már evés közben felfigyeltünk rá, hogy a fizető vendégekhez...
2017.07.23csoporttal
Egy szó:Pocsék. Az ár alapján sokkal többre számítottunk. Előre megrendelt menü volt a csoportnak. Hústál...az a tál abból állt,hogy egy 13 dekás íztelen csirkemell,1mini panírozott brokkoli,2 nagyon kicsi beazonosíthatatlan krumplis bundás valami...meg egy kicsi rántott valami. Köretnek száraz...
Nussbaum Panzió Keszthely - Napi árak teljes előrefizetéssel
Napi árak teljes előrefizetéssel
2024.09.01-ig
Nussbaum Panzió Keszthely
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel