Se ilyen se olyan!

Bakony Étterem KisbérBakony Étterem Kisbér a térképen

Átlagos 2019. novemberben, egyedül járt ittÉrtékelt: 2019. november 28.
Először jártam ezen a helyen. Egyedül voltam az étteremben hétköznap délben, a kiszolgálás nagyon gyors volt, de nem volt túl barátságos, de nem volt udvariatlan sem, olyan semmilyen volt.Az étel amit ettem friss volt és jóízű, de, nem nagyadag, de nem is kicsi, a számla is ilyen volt, nem túl drága, de nem is olcsó.
Ez egy jó közepes étterem.Voltam már sokkal rosszabb helyen.

Bakony Étterem további értékelései

2023.06.14a párjával
Nagyon jókat olvastam e étteremről, ezért mentünk ide. Ebédidő lévén jöttek-mentek a vendégek, a pincér igyekezett mindenhova. Brokkolikrémlevest rendeltünk és húslevest, rántott szeletet és hawai pulykát. A brokkolikrémlevest nem mondtam volna meg, hogy az, ha nem tudom, mert túl kevés brokkolit...
2020.03.03a párjával
Március 1-én, vasárnap délután tértük be férjemmel Kisbérre, a Bakony Étterembe. Még soha nem jártunk itt, nem tudtuk, mire számíthatunk. Belépve egy nagyon kellemes, szép, családias étterem, s kedves személyzet fogadott bennünket. Többen is étkeztek, amikor megérkeztünk, már akkor láttuk, hogy...
2018.12.07a párjával
Az étterem tiszta, a választék jó, a kiszolgálás gyors és pontos. Az ételek finomak, az adagok jók. A pincérek mosolyogtak, kedvesek voltak. Semmi extrát nem kívántunk, csak ennyit. Jól éreztük magunkat, köszönjük! Ha erre járunk, benézünk még! A desszert kínálatot kicsit lehetne...