Torkos csütörtök,pizza helyben

Art Café Pizzéria és Kávézó KiskőrösArt Café Pizzéria és Kávézó Kiskőrös a térképen

2016. februárban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. február 15.
Idén torkos csütörtökön választottuk a helyet a lányommal,tudatosan,hiszen városunk ezen helyén még nem jártunk. Telefonon foglaltam asztalt,fél 2-re,de igazából nem is kellett volna,mert rajtunk kívül még egy pár volt a helyiségben. (A torkos csütörtök miatt telefonáltam,hogy tutira legyen hely)
Az étterem-kávézó belseje egyébként hangulatában magával ragadó,bár a díszítés túl eklektikus számomra,de amúgy hangulatos lehet akár este is egy koktélt elfogyasztani,minden asztalon vízipipa,marokkói stílusú lámpás,stb. Talán a zene volt hozzá zavaró,szerintem rádió lehetett,elég hangos volt.
A felszolgáló hölgy hozta is az étlapot,az italrendelés is pár perc alatt megérkezett - ez nem olyan nagy kunszt,nem túl nagy a helyiség és a pult közelében ültünk. Választottunk az étlapról,én pizzát,a lányom tésztaételt Az ételekre visszaemlékezve abszolút nem kellett sokáig várni,forrón kerültek az asztalra - bár a pizza nem volt túl vastag,a feta-sajtra jellemző sósságot is hiányoltam (görögös pizzát rendeltem). Összességében az ételre az átlagos jelzőt használnám,nem volt hú,de kiemelkedő,ebédeltünk egy jóízűt és jóllaktunk. Külön kiemelném,hogy a paradicsomszósz,amelyet a pizzához kaptam,kimondottan finom és fűszeres volt,jó lenne tudni a receptjét (ha házi készítésű volt persze). Még egy apró megjegyzés: a pizzám tányérja csorba volt. Szerintem az ilyen szarvashiba egy étteremben. Az étterem nem volt telezsúfolva ahhoz,hogy ne találjanak egy normális tányért részemre.
Fizetéskor pedig még egy negatív érdekesség: nagy címletű pénzemből nem tudtak visszaadni,(du. fél 3 körül!),"elküldött" az egyébként nem túl jókedvű pultos hölgy felváltani,még jó,hogy a közelben több üzlet is található.
Összességében elmondható,hogy tisztes "iparos"munka,de nem kivételesen finom étkek. A visszatérés még lehetséges,esetleg mást is kipróbálunk.

Art Café Pizzéria és Kávézó további értékelései

2020.08.18a párjával
Nyaralásunk első napján este majdnem elmulasztottuk a vacsorát, ugyanis a szálloda étterme 8-kor bezárt. Az egyik recepciós fiatal ember ajánlotta az Art Cafét, el is vitt oda bennünket. Egy nagyon hangulatos kis étterembe mentünk, a teraszon ültünk le. A kiszolgálás nagyon jó volt, a választék...
2016.03.16barátokkal
Barataimmal rendszeresen jarunk ide,mivel szeretjuk az itt keszult pizzakat,tesztakat,de leginkabb a fonokasszony sajat keszitesu aranygaluskajat!Arrol nem beszelve,hogy tavasztol oszig nagyon hangulatos teraszon fogyaszthatom kedvenc lattemat,jaaa es ami szamomra az egyik legfontosabb:kutyabarat...
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással