Második,egyben utolsó próbálkozás

Midi Pizzéria & Étterem KiskőrösMidi Pizzéria & Étterem Kiskőrös a térképen

Gyenge 2015. márciusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. április 1.
Egy orvosi vizsgálat végén jó hírt kaptunk és az épp nálunk lévő Anyukám ezt úgy akarta megünnepelni,hogy együnk egy jót. Gyermekem (naná!) pizzát választott és mivel anyukám mozgásában eléggé korlátozott,nem a főtéri kedvenc helyünkre,hanem egy könnyen megközelíthető helyre mentünk,ahol egyszer már voltunk,szintén anyukámmal... A hely kongott az ürességtől,igazából már ez is feltűnhetett volna... Étteremnek is aposztrofálják,kint olvastunk is egy táblát,amin még az aznapi menü volt olvasható,de az étlapon semmilyen húsétel nem olvasható egyébként a pizzákon kívül. Jött az úr az asztalunkhoz,felvette az italrendelést,amit nagyon gyorsan ki is hozott. Aztán kiválasztottuk a három pizzát. Vártunk,csak vártunk. Kb. a belépést követő egy óra múlva jött az úr az asztalunkhoz,hogy elnézést kér,de a pizzasütő hibája miatt leégett a pizzák alja,újakat kell sütnie,kéri,hogy várjunk türelemmel. Kb. 20 perc múlva újra odajött,h. teljesen tönkrement a pizzasütő,nemsokára hozza őket. Eztán kihozta a pizzákat,kb. 5-10 perc eltéréssel,a gyerek már majdnem éhen halt,az enyémből evett,amelyet már kihoztak... Közben egy lélek sem jött,igaz,hétköznap este volt... A pizzák ízre jóízűek voltak,de nagyon lapos,a tésztája is vékony és a feltét is éppen csak meg lett mutatva a tésztának.
A történet végkifejlete és egyetlen pozitívuma,hogy az Úr a kellemetlenségekért elnézést kért és a háromból az egyik pizzát nem kellett kifizetnünk,"csak" kettőt.
Másnap,ebédidőben jártam arra,a tábla az aznapi menüvel kint volt,de az úr és a hölgy,akik előző este is ott voltak (nem vagyok helyi,tehát nem ismerem őket) kint ültek az "étterem" előtt,ott napoztak,gondolom nem volt bent ebédelő vendég.
A két fénykép a csirkés pizzáról készült :-) Azért ilyen szögből készítettem,hogy látszódjon a "vastagsága".
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Gyenge
Midi Pizzéria & Étterem Kiskőrös - Étel/italMidi Pizzéria & Étterem Kiskőrös - Étel/ital

Midi Pizzéria & Étterem további értékelései

2015.07.05barátokkal
Sokszor járunk ebbe az étterembe, igaz csak pizzázni. Viszont sok vonzó ételt, sorolnak még az étlapon . Egyszer majd azokat is megkóstolom, és remélem, hogy hasonló élményeim lesznek. A pizzákkal kapcsolatban még nem csalódtam, sőt elég nagy a választék is . A mosdó tiszta, a pult is rendben...
2015.06.29barátokkal
Véleményem szerint, hangulatos! Mi az esti órákban szoktunk menni, heti rendszerességgel, immáron több mint 4 hónapja! A fények illetve az egész helynek a kisugárzása engem megfogott. Ezen felül a személyzet kedves és segítőkész! Tisztaságra nincs okunk panaszra! Beleértve itt az étkező részt...
2015.06.26
Rendszeres vendég vagyok,a barátaimmal sokszor eszünk itt. Szeretem ezt a családias környezetet, a jó kiszolgálást. A finom és nagy választékú pizzák mellett ettem már a fittness menükből is, nekem nagyon ízlettek és emellett nagyon változatos a kínálat, minden nap más egészséges ételek közül...
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással