'Szerény' fürdő

Kiskőrösi Rónaszéki Fürdő KiskőrösKiskőrösi Rónaszéki Fürdő Kiskőrös a térképen

Kihagyható 2020. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. augusztus 20.
Ott jártunk, kipróbáltuk, de nem tett ránk nagy hatást. Van kint két termálvizes medence, bent egy kicsi tanuszoda, iszonyatos klórszaggal.
Kint is van egy úszómedence, ahol szerettünk volna úszni, de csalódás volt. Nem mélyvíz, mellig ér, ezért a fürdő népe - aki nem a két gyermekpancsolóban akart fürdőzni - más lehetősége nem lévén, ott strandolt. A medence szélén üldögélt a rengeteg ember, lábát lógatva bele, bent pedig gyerekek labdáztak, ugráltak a vízbe, mindenki keresztül-kasul mászkált benne, tehát: úszni nem lehetett. Több medence nincs. Sok lehetőség lenne még benne, fejleszteni kéne a helyet.
Biztos, hogy nem megyünk oda még egyszer.

Kiskőrösi Rónaszéki Fürdő további értékelései

2023.07.26a párjával
Érdekes
Július végén töltöttünk négy napot Kiskőrösön, a fürdő melletti szállodában szálltunk meg,így a szállásdíj a fürdő használatát tartalmazta. Két különböző hőfokú termálvizes medence van felülről fedve, így esőben is használhatóak, és a nap ellen is véd. Van még egy úszómedence, ami általános...
2018.08.10barátokkal
Tegnap Kiskőrösön fürödtem a barátommal. Érkezéskor valamennyi parkoló tele volt a közelben, ezért a pénztár mellé parkoltunk, amit sem tábla sem pedig felfestés és alapból a KRESZ sem tilt. A biztonsági őr azonnal ránk kiabált, hogy oda nem lehet állni, mert nem látja az autókat, a mi...
2016.12.31barátokkal
Érdekes
A város szélén található fürdő belépéskor kellemes és még azt mondhatnám, hogy modern is lenne, ha a medencéket leszámolom> Ezt azonban nem tehetem, hiszen egy gyógyfürdőbe az ember a víz miatt megy elsősorban>Az öltözők modernek, de a szekrények nem biztonságosak, láthatóan feszegették őket,...
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással