Gyenge minőség, nagy adagok alacsony áron, komoly azonossági problémák

Tölgyfa Vendéglő KiskunhalasTölgyfa Vendéglő Kiskunhalas a térképen

Gyenge 2018. szeptemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. szeptember 14.
A Tölgyfa vendéglő nem szerepel a Tripadvisor-on, az ittjartam.hu-n viszont igen. Gondoltam, teszek egy kísérletet, hiszen Kiskunhalas ismertebb éttermeiben, melyek mindkét portálon fenn vannak, már voltam.
Szóljunk először a pozitívumokról. Barátságos a beltér, nyers tégla, szeparék, a falon Nagy Magyarország-térkép, Csángó Himnusz, Székely Himnusz. Magamfajta nemzeti gondolkodású ember már szurkol, hogy minden rendben legyen. Elbeszélgettünk a kedves, közvetlen, jól kommunkiáló felszolgálóval arról, hogy adhatnak-e tonhalat 1750 ftért, mondta, hogy az nem tonhal, s volt is már ebből gond, de csak ott maradt az étlapon.
Az is kiderült, hogy a tonhalat pangasius-szal helyettesítik. Mondtam is, hogy fogas és harcsa helyett kaptam már sok helyen pangasiust, de a tonhalat helyettesíteni pangasius-szal finoman szólva vakmerőség. Meg is egyeztünk abban, hogy ez bizony így van, hiszen a tonhal vörös húsú, a pangasius meg fehér húsú hal, nem mellesleg az egyik legkönnyebben beazonosítható fajta.
Több fogás is kellette magát, az igen hosszú étlapon, végül roston sült fogast és csülök péknét kértünk. Előbbi kissé ki volt száradva, de fogas volt, mélyhűtött, rostlapon sütve az élvezhetőség határáig, gyengécske tartárral, ami készen vásárolt majonézzel készült. A köret átlagos volt.
A kenyér friss volt s amit még értékeltünk, hogy volt az asztalon só- bos és chilidaráló.
A Csülök Pékné viszont nem az volt, hanem füstölt csülök megfőzve, majd szeletekre vágva, kissé megpirítva, petrezselymes burgonyával körítve s külön, olajban pirított hagymával tálalva. Az eredeti ételhez annyi köze van, hogy csülök az alapanyag és krumpli van mellette illetve tartalmaz hagymát is. De ez bizony vajmi kevés. Aki tudja, hogy készül a Csülök Pékné (nyers csülökből(!), amit megpárolunk, majd összesütünk a hagymás burgonyával) az könnyen rájöhet, hogy ízre-állagra egy teljesen más ételről van szó. A borlap nagyon szerény volt, a sör nem bizonyult frissnek. Az adagok tisztesek, az árak alacsonyak. Az ár-érték átlagos: gyenge minőség alacsony áron.
Csalódottan távoztunk, nem ajánljuk a helyet. Fotók majd jönnek, ha el nem felejtem, egyelőre nincsenek letöltve a számítógépre.
Tölgyfa Vendéglő Kiskunhalas - EgyébTölgyfa Vendéglő Kiskunhalas - BelsőTölgyfa Vendéglő Kiskunhalas - BelsőTölgyfa Vendéglő Kiskunhalas - Étel/italTölgyfa Vendéglő Kiskunhalas - Étel/italTölgyfa Vendéglő Kiskunhalas - Étel/italTölgyfa Vendéglő Kiskunhalas - Külső kép

Tölgyfa Vendéglő további értékelései

2017.01.24gyerekekkel
Csak ajánlani tudom mindenkinek. Nagyjából 4 hónapja voltunk utoljára. Nagyon szeretjük, ha Halason járunk oda szoktunk betérni. Az ételek finomak, az adagok bőségesek, a kiszolgálás gyors és kedves. Nincsen semmi túlfűszerezve, kisgyermeknek is bátran adható. Halason szerintem az egyik legjobb...
2015.04.05gyerekekkel
Minden évben 2-3 alkalommal utazunk Halasra, ilyenkor mindig itt ebédelünk. Imádjuk ezt a helyet! :-)