Jobbra számítottunk...

Öreg Morgó Étterem KismarosÖreg Morgó Étterem Kismaros a térképen

Átlagos 2018. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. július 10.
A kerthelyiségben foglaltunk helyet a családdal. Már mindenki elhelyezkedett, de pincér nem fogadott minket. Kiderült, hogy csak egy pincér van épp szolgálatban. Elvettük hát magunk az étlapot. Kisvártatva végre megérkezett hozzánk a főúr, leadtuk az ital rendelést és egyben az ebédet is. A várakozási idő kicsit súrolta a "túl hosszú" határát, de még elmegy. Az adagok kicsit napi menüsre sikeredtek, az is megette az egészet, aki egyébként rendszerint felét csomagoltatja. Maga az étel ízletes volt, a tálalás semmi extra. Desszert ajánlást nem kaptunk, a számlára is várakoznunk kellett. Összességében nem tett ránk túl pozitív hatást, megmaradt az "egynek elmegy" szinten. Számomra a hely berendezése és stílusa is elég katyvasz volt. Látszott, hogy kicsit vintage, kicsit retro vonalon akartak menni, de nem teljesen jött össze, így van minden. Bent nem jártam, így az ottani enteriőr nem tudom milyen, a véleményem a kerthelyiség alapján íródott.

Öreg Morgó Étterem további értékelései

2023.07.23családjával
Valtig allitjak hogy a nutellas palacsintaba nutella van pedig nem az eredeti nutella van benne. Se a telefonos sem a manager kototte az ebet a karohoz eleg pofatlan stilusba. Es mindezt 1500-ert. Ez verlazito!Tobbet biztos nem rendelek toluk. Amugy sem a pizzajuk nem nagy szam es a varakozasi...
2022.10.31a párjával
4 napos ünnep közepén, bringázás után ugrottunk be enni vmit. Jó sokan voltak, de volt szabad asztal. A pincér készséges volt. Napi kínálatában 2féle leves volt. A húsleves nem volt elég meleg, a bableves finom volt. A 2. fogásra nagyon sokat kellett várni(több, mint egy órát) , vegyes tálat...
2020.08.16családjával
Ma jártunk az étteremben.( 2020 08.16.) Az italokra több mint 10 percet vártunk. Az ételre közel 1 órát. A csirke kicsit túl volt sütve, konkrétan száraz volt. A krumpli forró a húsok hidegek. Legalább 4-szer kértük a számlát, én mondtam, induljunk el, akkor talán utánunk jönnek. Végül a főnök,...