Ez tuti nem menza!

Öreg Morgó Étterem KismarosÖreg Morgó Étterem Kismaros a térképen

Kiváló 2019. májusban, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2019. július 3.
Idén új helyet próbáltunk ki az erdei iskolánkhoz. Kismaroson a Kismagost. Részben önellátásra vállalkoztunk: reggelit magunk vittünk egy hétre és a másik két étkezésnél a tálalást, szervírozást és a mosogatást csinálta az osztály minden tagja velünk karöltve, beosztás szerint.
Mint már egy másik értékelésnél írtam, a tábori körülmények kialakításának sarkalatos pontja, az étkezés megszervezése. A tavaszi szünetben leutaztunk és megnéztük családommal az erdei iskolát. Ha már itt jártunk, akkor a kiválasztott éttermet is megnéztük, egyeztettünk és gondoltuk megkóstoljuk a főztjüket. Az Öreg Morgó, akkor nyitott. Sikerült is a tulajdonossal beszélni, de az ünnepek után csak pizzát ehettünk volna, ám mi annál tartalmasabbra vágytunk.
Ilyen előzmények után az erdei suli első napjának végén vártuk a vacsorát. Az egész napi túrázás után, amit az otthonról hozott hideg szendvicsek ízesítettek csak meg, kiéhezve vártuk a meleg vacsorára hívó telefonhívást. Merthogy az ételt, mintha csak pizzát rendeltünk volna, futárral (autóval) minden nap kiszállították nekünk. (Ez az egyetlen étterem a környéken, aki ilyet elvállal.) Az étel forró volt, ízletes és elég 25 gyereknek és 2 felnőttnek. Persze mondhatnánk, hogy aki éhes bármit megeszik és finomnak tart. De az egy hét alatt, a gyerekek minden kedvence felvonult az asztalokon: bolognai spagetti, rántott hús vagy sajt sült krumplival, sült csirkecomb zöldség körettel, zöldborsó főzelék, rizses hús … Nem volt mit a moslékba önteni, mert minden nap minden elfogyott, aki akart még repetázhatott is egy kicsit. Minden elismerésünk az étterem vezetésének, szakácsainak és minden munkatársának, mert bár suliban voltunk, az étkezésünk nem volt menzás. Köszönjük!

Öreg Morgó Étterem további értékelései

2023.07.23családjával
Valtig allitjak hogy a nutellas palacsintaba nutella van pedig nem az eredeti nutella van benne. Se a telefonos sem a manager kototte az ebet a karohoz eleg pofatlan stilusba. Es mindezt 1500-ert. Ez verlazito!Tobbet biztos nem rendelek toluk. Amugy sem a pizzajuk nem nagy szam es a varakozasi...
2022.10.31a párjával
4 napos ünnep közepén, bringázás után ugrottunk be enni vmit. Jó sokan voltak, de volt szabad asztal. A pincér készséges volt. Napi kínálatában 2féle leves volt. A húsleves nem volt elég meleg, a bableves finom volt. A 2. fogásra nagyon sokat kellett várni(több, mint egy órát) , vegyes tálat...
2020.08.16családjával
Ma jártunk az étteremben.( 2020 08.16.) Az italokra több mint 10 percet vártunk. Az ételre közel 1 órát. A csirke kicsit túl volt sütve, konkrétan száraz volt. A krumpli forró a húsok hidegek. Legalább 4-szer kértük a számlát, én mondtam, induljunk el, akkor talán utánunk jönnek. Végül a főnök,...