Fősodratú átlagos vendéglő

Kraszna Vigadó Étterem KocsordKraszna Vigadó Étterem Kocsord a térképen

Átlagos 2018. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. május 15.
Sokszor apró véletleneken múlik, hogy az ember hogy távozik egy étteremből. Jómagam bosszankodva álltam fel az asztaltól a kocsordi Kraszna vigadóban, mert azzal ültem le, hogy megkérdeztem előre a pincért, hogy mi az az étel, amit pár perc – értsd két-három perc - alatt fel tudnak szolgálni. Ennek alapján megegyeztünk babgulyásban és somlói galuskában. Az ételek 15 perc után érkeztek, ennyi idő alatt akár haltepertőt is süthettek volna, amire lett volna gusztusom. (Igaz, bevallják, az étlapon, hogy pangasiusból csinálják, így mégiscsak mellőztem volna ezt a fogást.) Siettünk, tűkön ültünk. Vélhető, hogy ha ráérősen ülünk be, akkor más lett volna az végső élmény.
A babgulyás átlagos-élvezhető volt, egy fokkal sósabb az optimálisnál, a hús szokásosan túlkészült, értékeltem viszont, hogy nemcsak Erős Pistát hoztak hozzá, hanem szárított erőspaprikát és zöld hegyes erőset is felszeletelve. A somlói meglehetősen korrekt volt, szaftos, sok mazsolával. Arra nem esküdnék meg, hogy a tejszínhab valódi volt, de ha pótlék volt, akkor jobbfajta.
Összességében nem több 3 pontnál.
Kraszna Vigadó Étterem Kocsord - Étlap/itallapKraszna Vigadó Étterem Kocsord - Külső képKraszna Vigadó Étterem Kocsord - Étlap/itallapKraszna Vigadó Étterem Kocsord - BelsőKraszna Vigadó Étterem Kocsord - Étlap/itallapKraszna Vigadó Étterem Kocsord - Étlap/itallapKraszna Vigadó Étterem Kocsord - Étel/italKraszna Vigadó Étterem Kocsord - Étel/ital

Kraszna Vigadó Étterem további értékelései

2016.07.26barátokkal
Három napos biciklitúráról hazatérőben bukkantunk erre az étteremre. Szatmárban és a Beregben túráztunk, ahol sajnos alig találni éttermet vagy büfét. Így aztán nagyon megörültünk, hogy Kocsordon egy ilyen színvonalas helyre akadtunk. Ebédelni tértünk be barátainkkal. Az ételek kitűnőek voltak,...
2015.06.05családjával
Családdal és barátokkal is jártam már itt. Soha nem volt gondunk semmivel. A Kiszolgálás kiváló, az ételek kitűnőnek és a hangulat sem utolsó. Kedvencem a tatárbifsztek, ami elég kényes étel,de megis frissen készítik akár az ember szeme előtt is ha úgy kívánja. Ha valaki csak egy ebédre/vacsorára...
Termál Apartman Panzió Nyírbátor - Augusztus 20.