Elhomályosultunk a medencében

Bahia Terrace & Bar KomáromBahia Terrace & Bar Komárom a térképen

Átlagos 2022. júniusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2022. június 30.
Ez a bár a Brigetio Strandfürdő belső sarkában található, ha a fürdő felől közelítjük meg, egyebekben pedig a Hét Vezért Apartmanhotel étterme és bárja, tehát a Táncsics Mihály utca felől kívülről, illetve a szálloda főbejárata felől is bejuthatunk. Az az igazság, hogy én ezt a helyet nagyon benéztem. A kinti medencében hűsölve egy klassz koktélbárt vizionáltam be fagyikelyhekkel, Pina Coládával, ki tudja, még mivel.
A strandolás után felmentünk a szállásra megszárítkozni és a pénztárcáért, majd utána mentünk vissza. A beltér csinos, újszerű hatású, elég sok asztal van, jól néz ki a hely. Az itallapjuk azonban csalódást okozott. Koktélokat nem tudtak készíteni (létszám vagy alapanyag hiánya miatt?), fagylaltkehely sem volt. Az étlapon szerepelt egy tucatnyi étel, amolyan beach food az egész nap itt fürdőzők és megéhezők számára (sültek, gyros tál), a napi desszert 950 Ft, de már nem volt elérhető így késő délután (17 óra után jártunk). A főételek árai 3000 Ft körül alakultak, a lazac 5000 Ft felett.
Nagyon sokat kellett várni már a rendelés felvételére, de utána az italokra is, amelyeket jobb híján rendeltünk. Forró csoki (500 Ft), jeges kávé (1200 Ft), koffeintmentes jeges kávé (1270 Ft), ezt az árfekvést egy kissé drágának és indokolatlannak tartottam, nem reális ez az ár-érték arány szerintem a kávék esetében. A forró csoki porból készült. A tejszínhab bolti spray, a karamella öntet (szirup) szintén bolti készáru.
A személyzet tagjai lelkes és kevésbé lelkes amatőröknek, "nyári beugrósoknak" tűntek.
Összességében jól néz ki a hely, és valóban kiemelkedik a strand egyéb vendéglátóhelyei köréből a küllemében, de mi többet, jobbat vártunk volna.
Bahia Terrace & Bar Komárom - EgyébBahia Terrace & Bar Komárom - EgyébBahia Terrace & Bar Komárom - EgyébBahia Terrace & Bar Komárom - EgyébBahia Terrace & Bar Komárom - EgyébBahia Terrace & Bar Komárom - EgyébBahia Terrace & Bar Komárom - EgyébBahia Terrace & Bar Komárom - EgyébBahia Terrace & Bar Komárom - EgyébBahia Terrace & Bar Komárom - EgyébBahia Terrace & Bar Komárom - EgyébBahia Terrace & Bar Komárom - EgyébBahia Terrace & Bar Komárom - Egyéb
Thermál Hotel és Kemping Komárom - Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel
Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel