Kellemes meglepetés

Juno Hotel Étterme KomáromJuno Hotel Étterme Komárom a térképen

Kiváló 2018. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. június 9.
A közeli hotelben szálltunk meg, és több étterem is volt a közelben. Sorban mindet kipróbáltuk, és a végén ez az étterem nyerte el a tetszésünket. Az épületet ép felújítják, így a környék elég rendezetlen, de ebből bent az étteremben semmit sem lehetett érzékelni. Tisztaság volt, és amikor mi ott étkeztünk, már a mesterek sem dolgoztak. Svédasztalos az ebéd, vacsora, nagyon jutányos áron. Egyféle leves, 5-6 féle frissensült, 5-6 féle készétel, több köret, saláta és 2-3 desszert volt a választék. Az ételek ízletesek voltak, nehéz volt választani. Nálam a nyerő a káposztasaláta volt, az annyira ízlett, hogy tulajdonképpen ahhoz választottam a többi ételt. :) Szombat este ráadásul élő zene is van. Legközelebb ősszel jövünk, de már akkor eldöntöttük, hogy itt fogunk étkezni.

Juno Hotel Étterme további értékelései

2019.05.14csoporttal
A komáromi Vox Femina Kórus, fennállásának 40 éves jubileumát ünnepelte. Itt rendeltük meg ünnepi vacsoránkat, mely nagyon jó választás volt. Ízlésesen megterített asztal várt bennünket, a svédasztalos vacsora nagyon finom és bőséges volt. A pincérek figyelmesek és udvariasak voltak, s...
2017.12.01a párjával
Az étterem nagy meglepetés volt számunkra.Nem a Hotel vendégei voltunk,úgy ajánlották a helyet.Viszonylag sok felé jártunk már az országban de ilyent még nem nagyon tapasztaltunk. Svéd asztalos ebéd és vacsora nagyon kedvező áron.Több ételből lehet választani .Leves, főétel...